کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار:

مشارکت بالا مقبولیت نظام را افزایش می‌دهد

6 تير 1403 ساعت 13:45

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس، مشروعیت و مقبولیت نظام را در جهان افزایش و موجب سرافرازی ایران عزیز اسلامی می‌شود.


به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ داوود ابراهیم‌پور با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب حضرت‌ آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای گفت: رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند «هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند. مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس، مشروعیت و مقبولیت نظام  را در جهان افزایش و موجب سرافرازی ایران عزیز اسلامی می‌شود.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار با اشاره به انتخاب اصلح  ابراز کرد: مردم باید آگاهانه و هوشمندانه فردی را انتخاب کنند که اصلح باشد که از دیدگاه مقام معظم رهبری اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و در جهت پیشرفت از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین روز از شهادت رئیس جمهور عزیز آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت هستیم این بزرگوار در طول مدت خدمت خود با دل و جان برای مردم خدمت کرد و در نهایت در حین خدمت جان خود را فدا کرد.

ابراهیم‌پور افزود: این شهید بزرگوار برای عزت و اقتدار کشور گام‌های بلند و استواری برداشت و دیپلماسی عزت‌مندانه برای ایران عزیز ایجاد کرد؛ بنابراین در انتخابات پیش‌رو باید انتخاب اصلحی را داشت که بتواند مثل شهید رئیسی، توانایی ایجاد یک دولت خدمتگزار و کارآمد را داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب است مردم با حضور خود در انتخابات و با انتخاب درست، آینده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند، زیرا انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است.

منبع: انار ما

انتهای خبر/


کد مطلب: 141993

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/141993/مشارکت-بالا-مقبولیت-نظام-افزایش-می-دهد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir