تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

اقدامات بسیج سازندگی مایه امیدواری قشر کم‌برخوردار

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدامات سازمان بسیج سازندگی مایه امیدواری قشر مستضعف و کم‌برخوردار است و این کارها، سیاه‌نمایی دشمنان را کمتر و زمینه رفع مشکلات مردم نیازمند را فراهم می‌کند.
اقدامات بسیج سازندگی مایه امیدواری قشر کم‌برخوردار
حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ضمن گرامیداشت هفدهم اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۹ گفت: بسیج سازمانی است که وظیفه ذاتی خود را خدمت به ملت و کشور و در شعاع گسترده‌تر وظیفه خود را خدمت به انسانیت می‌داند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر جا و در هر بخشی کاری که بر زمین مانده و متولی معین و مشخصی ندارد، بسیج خود را موظف و مکلف می‌داند که آن کار را به‌عهده بگیرد.

وی بیان کرد: مسئله سازندگی مناطق کم‌برخوردار در بخش‌هایی از کشور و به‌ویژه روستاها و مناطق دورافتاده از آغاز انقلاب شروع شد که متولی این امر در آن زمان جهاد سازندگی بود که به‌صورت جهشی خدمات بسیار ارزشمندی به‌مناطق کم‌برخوردار انجام دادند و این اقدامات تحولی برای آن مناطق بود که با سرعت و شتاب از بسیاری امکانات که در شهرها وجود داشت، برخوردار شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، سازندگی مناطق محروم توسط نهاد جهاد سازندگی آغاز و بعداز ایجاد تغییر و تحولات، جهاد سازندگی در مجموعه جهاد کشاورزی ادغام شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با تشکیل بسیج سازندگی به‌دستور امام خامنه‌ای، انجام کارهای مختلف اعم از محرومیت‌زدایی، آب‌رسانی، جاده‌سازی، پزشکی، درمانی و غیره در مناطق کم‌برخوردار توسط این سازمان صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه سازمان بسیج سازندگی، شبکه مبارکی است که برای مناطق دوردست و کم‌برخوردار واسطه خیر است، خاطرنشان کرد: اقدامات سازمان بسیج سازندگی مایه امیدواری قشر مستضعف و کم‌برخوردار است و این کارها، سیاه‌نمایی دشمنان را کمتر و زمینه رفع مشکلات مردم نیازمند را فراهم می‌کند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcf1xdyvw6djca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین