تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۸
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه رودبار جنوب مطرح کرد:

بسیج سازندگی زنده‌کننده امید در دل محرومان

فرمانده سپاه رودبار جنوب گفت: بسیج سازندگی چراغ امیدواری محرومان برای تحقق خواسته‌هایشان در تمامی عرصه‌ها را روشن کرده است.
بسیج سازندگی زنده‌کننده امید در دل محرومان
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری« راه آرمان»؛ بعد از جنگ تحمیلی، بسیج در عرصه سازندگی سنگ‌تمام گذاشته و در عرصه ساخت مسکن محرومان، ایجاد اشتغال، اهدای جهیزیه، آب‌رسانی به روستاها و کشاورزی خدمات قابل توجهی را ارائه داده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار رودبار ما اظهار کرد: مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت رودبار جنوب محرومیت‌زدایی، رفع مشکلات مناطق کم برخوردار و همچنین اشتغال‌زایی است.
 
اسلام حاجب ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: تقویم اردیبهشت‌ماه ایران اسلامی مزین است به نام بسیج سازندگی که از بطن حقیقت انقلاب روییده شد و با خدمت خالصانه گروه‌‌های جهادی در مسیر تابناک آرمان‌‌های این انقلاب، افتخارات بی‌‌نظیری خلق کرد و در بحران‌‌های طبیعی و غیرطبیعی از مشقات و سختی‌‌های مردم عزیزمان کاست و  می‌‌توان ادعا کرد که جهادگران بسیج سازندگی با ساختن کشورمان در مقاطع مختلف نقشه دشمنان این نظام را برای عقب ماندگی خنثی کردند.
 
وی ادامه داد: بسیج سازندگی با تشکیل گروه‌های جهادی در سراسر کشور توانسته خدمات گسترده به جامعه و قشر محروم در شرایط بحرانی زلزله، سیل، کرونا، درختکاری جاده‌سازی ارائه دهد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، گفت: هرجا در کشور به حرکت‌‌های جهادی در عرصه‌‌های مختلف، میدان داده شد بن‌‌بست‌‌ها شکست و سرعت پیشرفت دوچندان شد.
 
حاجب خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به‌عنوان رکن اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب تصریح کرد: اینک با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس بسیج سازندگی، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات‌رسانی خود در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه و برپایی اردو‌های جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.
 
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان می‌باشد که بسیج سازندگی سپاه رودبار جنوب اقدام به برگزاری جشن ازدواج آسان برای ۲۰ زوج جوان نمود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب، ساخت منزل مسکونی، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، توزیع بسته‌های معیشتی، اهدا جهیزیه به ۱۱۰ زوج، ساخت مسجد، ساخت جاده روستایی، اهداء ۳هزار بسته لوازم‌التحریر، درمان ۶۰۰ بیمار نیازمند، ایجاد اشتغال پایدار برای ۳۰ نفر در طرح‌های اقتصاد مقاومتی، ساخت و تعمیر پنج مدرسه را از دیگر اقدامات سپاه ناحیه رودبار جنوب در این شهرستان عنوان کرد.
 
حاجب افزود: همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی رودبار جنوب است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک‌های مومنانه، بازدید از طر‌ح‌های بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی، تجلیل از معلمان جهادگر و تجمع جهادگران از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان رودبار جنوب است.
 
انتهای خبر/پورحیدر
 
 
https://armanekerman.ir/vdcj8yevmuqexhz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما