تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۶
۰
plusresetminus
کاپیتان پرسپولیس با کاروان این تیم به قائمشهر رفته است اما در بازی امروز مقابل نساجی محروم است.
غیبت عالیشاه با ترکیب پرسپولیس چه می‌کند
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری 《راه آرمان‌》چهارشنبه هفته گذشته و در یکی از دو مسابقه بزرگ هفته بیست‌ وپنجم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان قرار گرفت و در نهایت با تساوی بدون گل مقابل حریف پرقدرت اصفهانی متوقف شد.
 
در دیگر مسابقه بزرگ آن هفته و ساعاتی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان، استقلال در تبریز به مصاف تراکتور رفته بود که آن بازی هم با تساوی بدون گل تمام شده بود. توقف استقلال مقابل تراکتور بهترین فرصت برای پرسپولیس بود تا با پیروزی مقابل سپاهان بتواند صدر جدول را از استقلال بگیرد. اما شاگردان اوسمار ویرا نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.
 
یکی از اتفاقات مهم و عجیبی که در این مسابقه پرحاشیه افتاد اخراج امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه ۸۲ بود. اتفاقی که باعث شد برتری نسبی پرسپولیس در نیمه دوم از دست برود و سپاهان حتی به گل‌زدن و پیروزی هم نزدیک شود.
 
در هر صورت آن مسابقه با تساوی بدون گل تمام شد اما اخراج عالیشاه باعث شد او بازی بعدی تیمش را از دست بدهد. بازی بعدی پرسپولیس امروز در ورزشگاه وطنی قائمشهر ومقابل نساجی برگزار می‌شود. تیمی که با ساکت الهامی در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته است.
 
حالا اوسمار ویرا باید فکری برای پیدا کردن جانشین عالیشاه در ترکیب تیمش باشد. اولین و دم‌دست‌ترین گزینه وحید امیری است. وینگر و مهاجم کهنه‌کاری که فصل خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و به‌نظر می‌رسد از آمادگی لازم به دور است. او می‌تواند دقیقاً نقشی را که عالیشاه بازی می‌کند بر عهده بگیرد و حتی مثل مهاجم دوم به عیسی آل‌کثیر نزدیک شود.
 
اما اگر قرار باشد پرسپولیس با تک‌مهاجم بازی کند احتمال بازگشت سعید صادقی به ترکیب اصلی وجود دارد. او هم مثل وحید در فرم مطلوبی نیست و با آمدن اورونوف، تبدیل به یک بازیکت نیمکت‌نشین شده است. 
 
اما یک گزینه دیگر هم وجود دارد. این‌که محمد خدابنده‌لو به ترکیب اضافه شود و در کنار مسعود ریگی دومین هافبک دفاعی پرسپولیس باشد. در این صورت سروش رفیعی جلوتر می‌رود و در مرکز زمین قرار می‌گیرد. اورونوف و مهدی ترابی هم در سمت چپ و راست او و متمایل به حمله بازی می‌کنند. عیسی هم تک مهاجم تیم خواهد بود.
 
دست اوسمار روی نیمکت پرسپولیس چندان بسته نیست اما با غیبت عالیشاه او یکی از تعویض‌های همیشگی‌اش را از دست می‌دهد. اما این‌ها چیزی از انتظاری که هواداران پرسپولیس در بازی امروز دارند کم نمی‌کند. پرسپولیس حتی در غیاب عالیشاه باید نساجی را شکست بدهد تا در کورس قهرمانی از استقلال عقب نماند.
 
منبع:فوتبالی
انتهای خبر/پسند
 
https://armanekerman.ir/vdcev78zpjh8evi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما