تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خبر داد:

وجود بیش‌از ۴۵۰ خیریه در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: بیش از ۴۵۰ خیریه، ۱۸۰ سمن، ۳ هزار گروه جهادی و ۴۲۵ مرکز نیکوکاری در کرمان وجود دارد.
وجود بیش‌از ۴۵۰ خیریه در استان کرمان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»، صبح امروز آئین تجلیل از خیریه‌ها و تشکل‌های مردمی با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور و جمعی از مسئولان استانی در محل تالار برق کرمان برگزار شد.
 
در این مراسم ناصر عسکری‌نژاد با اشاره به این‌که خیران همراه مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، بیان کرد: این جلسه در واقع قدردانی از خیریه‌ها است.
 
وی ادامه داد: خدا را شاکریم که شما خیریه‌ها با ما همراه هستید و باعث شدید حضور ارباب رجوع ها به کمیته امداد کم شود.
 
مدیرکل کمیته امداد بیان کرد: بیش‌از ۴۵۰ خیریه و ۱۸۰ سمن، ۳ هزار گروه جهادی، ۴۲۵ مرکز نیکوکاری در کرمان وجود دارد که در کنار این گروه‌ها، طرح پایش فقر مطلق و چندین طرح دیگر در بخش خیریه ساری و جاری داریم.
 
عسکری‌نژاد با اشاره به این‌که وظیفه‌ ما این است که بر فعالیت‌های خیریه‌ها ارج نهیم، عنوان کرد: اگر موفقیت‌هایی در عرصه خیر و احسان در کرمان انجام شده بی‌شک توسط تلاش‌هایی شما خیران بوده که بی‌ادعا و ایثارگرانه تلاش و کار می‌کنید، امیدواریم در ادامه راه به کمک شما شاهد برچیده شدن فقر در سراسر کشور و مخصوصا دیار کریمان باشیم.

به گزارش «راه آرمان» در این مراسم از ۱۴ خیریه و تشکل مردمی از جمله موسسه ثامن‌الحجج کرمان، آبشار عاطفه‌ها، فانوس منهاج کارمانیا، نیکوکاری رعد، گروه جهادی شهدای گمنام شهداد، خانه‌ هلال زنگی‌آباد، خیریه سیدالشهداء، خیریه یاس، بنیاد خیریه حضرت رقیه تهران، طلوع بی‌نشان‌های کریمان، انصار‌الرسول، رضوان ابوالفضل، حضرت معصومه(س)، نورالمبین تقدیر شد.

انتهای خبر/ پسند
https://armanekerman.ir/vdcfjxdyxw6dj1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما