تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۵
۰
plusresetminus
رئیس دانشکده فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان:

بیداری دانشگاه‌های آمریکا ناشی از مظلومیت غزه است

رئیس دانشکده فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان گفت: آتشی که در دانشگاه‌های آمریکا شعله‌ور است ناشی از مقاومت مردم مظلوم غزه است که این مسئله موجب تغییر نظم جهانی شده است.
بیداری دانشگاه‌های آمریکا ناشی از مظلومیت غزه است
مصطفی جعفری کرمانی‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: با اقداماتی که رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی و به‌ویژه در نوار غزه انجام داده، شاهد هستیم تعداد زیادی از زنان و کودکان بی‌گناه قتل عام شدند.

رئیس دانشکده فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان تأکید کرد: با انجام عملیات «طوفان‌الأقصی» توسط محور مقاومت، شاهد بیداری ملت‌های دنیا بودیم و همچنین در کشورهای اسلامی باتوجه‌به این عملیات، جنبش‌هایی صورت گرفت و از سوی دیگر مشاهده کردیم، ملت‌های کشورهای اسلامی که خیلی موضع‌گیری علیه رژیم صهیونیستی نداشتند، تظاهراتی را علیه رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی تظاهراتی انجام دادند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق بیان کرد: ادامه این روند به کشورهای غربی هم کشیده شده است و شاهدیم در اروپا و به‌ویژه آمریکا افرادی که دلبستگی خاصی به رژیم جعلی صهیونیستی ندارند و آزاده هستند، با دیدن مظلومیت مردم فلسطین و اتفاقات و جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌دهد، بیدار شدند و علیه رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به تظاهرات کردند که نمونه بارز آن را در دانشگاه‌های آمریکا این روزها مشاهده می‌کنیم.

جعفری کرمانی‌پور اظهار کرد: در روزهای اخیر آتشی که در دل دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا نهفته بود، شعله‌ور شده است و تظاهرات بسیار گسترده‌ای در دانشگاه‌ها و جامعه شاهد هستیم و به‌نوعی بیداری ناشی از مقاومت مردم مظلوم غزه شکل گرفته و این مسئله موجب شده است نظم جهانی نیز تغییر کند.

رئیس دانشکده فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان خاطرنشان کرد: قطعنامه‌ای اخیراً علیه رژیم جعلی صهیونیستی در شورای امنیت تصویب شد که علی‌رغم اینکه آمریکا می‌توانست آن را وتو کند، اما با فشار افکار عمومی آمریکا در این زمینه رأی ممتنع داده است و این نشان می‌دهد بیداری‌ و فشار افکار عمومی مردم در سطح جهان می‌تواند به وحدت کشورها در خصوص حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی، بسیار کمک کند.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchkvnzk23nkqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین