تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری رودبار جنوب:

چاه‌های آب غیرمجاز پلمب می‌شوند

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب گفت: حفر چاه و بهره‌برداری از چاه‌های فاقد پروانه خلاف مقررات قانونی است و با توجه به مصوبه شورای پیشگیری، شناسایی و با دستور قضایی پلمب خواهند شد.
چاه‌های آب غیرمجاز  پلمب می‌شوند
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «راه آرمان»؛ جلسه حفظ منابع آب و پیشگیری از تصرفات حریم و بستر رودخانه‌ها با حضور طاهری رئیس دادگستری، پرورش فرماندار، سالاری معاون فرماندار، میرشکاری رئیس آب منطقه‌ای ،جلالی رئیس آبفا، بخشداران مرکزی و هلیل دشت رودبار جنوب برگزار گردید.

محمد فرجام طاهری رئیس دادگستری رودبار جنوب در جلسه حفظ منابع آب و پیشگیری از تصرفات حریم و بستر رودخانه‌ها اظهار کرد: بایستی اداره آب منطقه‌ای با نظارت مداوم وسرکشی از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها جلوگیری و از متخلفان شکایت کند تا شاهد برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی با متخلفان باشد.

وی ادامه داد: بیشترین مصرف آب از منابع زیرزمینی در بخش کشاورزی است که برای مدیریت مصرف در حوزه کشاورزی باید به‌صورت کاربردی برنامه‌ریزی شود و توازن بین کشت هدفمند و منابع آبی وجود داشته باشد.

فرجام طاهری گفت: تصرف، کشاورزی و ساخت‌ساز در حریم و بستر رودخانه خلاف قانون است و محدثات غیرقانونی با دستور قضایی قلع و قمع خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که مصرف صحیح از منابع آب و میزان برداشت باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: برای حفظ منابع آبی و مصرف صحیح، با توجه به محدودیت منابع آب باید مصرف مناسب فرهنگ‌سازی شود.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر https://armanekerman.ir/vdcaywn6049ny01.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما