تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
۰
plusresetminus
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:

جهان اسلام قدرت واقعی خود را نشان داد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس معتقد است جمهوری اسلامی ایران تمامی معادلات خاورمیانه و جهان را بعد از عملیات«وعده صادق» برهم زد و بر همین اساس جهان اسلام باید برای دارا بودن چنین قدرت جسورانه‌ای افتخار کند.
جهان اسلام قدرت واقعی خود را نشان داد
.به گزارش پایگاه خبری راه آرمان، عفت شریعتی با اشاره به پاسخ قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی که باعث خوشحالی و غرور مردم ایران شد، گفت: با دفاع مشروعی که جمهوری اسلامی ایران از خود نشان داد صهیونیست‌ها متوجه شدند که دیگر زمان بزن دروها تمام شده است.
 
وی ادامه داد: سال‌هاست که مردم جهان شاهد ظلم رژیم غاصب اسرائیل در حق مردم مسلمان فلسطین هستند؛ نه تنها فلسطین را اشغال کرده‌اند بلکه از زمان تشکیل دولت منحوسشان برای برهم زن آرامش خاورمیانه از انجام هیچ کاری کوتاهی نکرده‌اند.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس با اشاره به این موضوع که ایران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت و نشان داد هر زمان که اراده کنند می‌تواند اسرائیل را از روی زمین محو کند، تصریح کرد: تدبیر این نظام ولایی که بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری بود نشان دهنده این واقعیت است که جهان اسلام در حال تحقق تمدن نوین جامعه بشری است که طلایه‌دار این تمدن را می‌توان جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای دانست.
 
شریعتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال بازدارندگی و امنیت پایدار در منطقه است، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند چنانچه در ادامه شیطنت‌ و اشتباهات خود به منافع ملی ایران آسیبی وارد کند، قطعا برخورد شدیدتری در انتظارش خواهد بود.
 
وی در پایان تاکید کرد: عملیات وعده صادق به  کشورهای مسلمان و همسایه‌ای که تا دیروز به دوستی و قدرت رژیم صهیونیستی می‌بالیدند نشان داد این رژیم غاصب دیگر قابل اعتماد نیست لذا باید به خود بیایند و دست از حمایت کورکورانه از رژیم کودک کش اسرائیل بردارند.

منبع: خبرگزاری تقریب

انتهای خبر/ن
  https://armanekerman.ir/vdcjayevtuqexaz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما