تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان خبر داد:

حمایت ۶۴۴۰ نفر از معلمان کرمانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: ۶ هزار و ۴۴۰ معلم نیکوکار کرمانی در قالب طرح اکرام ایتام حمایت ۸ هزار و ۰۳۹ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده دارند.
حمایت ۶۴۴۰ نفر از معلمان کرمانی از ایتام
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان، ناصر عسکری نژاد با تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری افزود: ازبین‌بردن فقر تحصیلی بین نسلی در بین خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین گام‌های این نهاد در توانمندسازی جامعه هدف است که این امر مهم با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب جامعه فرهنگی استان به‌ویژه معلمان در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند خاطرنشان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

عسکری نژاد با تأکید بر اینکه معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، گفت: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram. emdad. irحمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده بگیرند.

شایسته ذکر است: هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۵۴۸ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcef78zvjh8efi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین