تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
۰
plusresetminus
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

یک هشتم کارگران برگزیده ملی کرمانی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برگزیدگان ملی جشنواره تعاون ۱۶ نفرند و دو نفر آن‌ها کرمانی بود که نشان‌ از ظرفیت بالای استان کرمان دارد.
یک هشتم کارگران برگزیده ملی کرمانی هستند
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» مجتبی مصباح پیش از ظهر امروز در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید که در سالن شهید مرتضوی کرمان برگزار شد ضمن عرض ارادت به ۱۴ هزار شهید کارگری گفت: برنامه‌هایی که در هفته کار انجام شد گرچه متنوع و بسیار بودند اما برای قدردانی از تلاش بی‌وقفه کارگران کافی نیستند. 

 وی افزود: همه شما کارگران، افسران جنگ اقتصادی در جنگی نابرابر هستید همان‌گونه در هشت سال جنگ تحمیلی رخ داد اما  کارگران سرافرازان این عرصه هستند و دشمنان را مأیوس کرده‌اند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به رویه انتخاب کارگر و واحد نمونه اشاره و خاطرنشان کرد:  جشنواره امتنان یک روند اجرایی را از مهرماه ۱۴۰۲ شروع به‌کار کرد و ۲ هزار و ۶۶۶ نفر در این جشنواره شرکت کردند و رزومه کاری و مستندات خود را در سامانه بارگزاری کردند. 

مصباح ادامه داد: در بخش کشاورزی ۶۷۷، در بخش صنعت ۱۰۱۸، در بخش خدمات۸۵۴ و ۲۱ واحد کارفرمایی و تولیدی در این سامانه ثبت کردند. 

وی به تفکیک جنسیتی شرکت‌کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و گفت: ۲۴۱۰ مرد و ۲۵۶ خانم رزومه کاری خود را در سامانه ثبت کردند. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه احتماعی استان کرمان افزود: داوری‌ها در سطح استانی انجام شد و پس از بررسی شاخص‌های جشنواره ۲۲ کارگر و واحد نمونه شناسایی و به مرحله ملی هم معرفی شدند.

مصباح اذعان کرد: داوران ملی نیز از بین این کارگران و واحدهایی که ما معرفی کردیم، یک کارگر نمونه و یک کارفرمای نمونه تجلیل شده‌اند و به دیدار رهبری هم رفتند. 

وی اذعان کردند: ۱۶ برگزیده در سطح کشور انتخاب شد که دو برگزیده از استان کرمان هستند و خوشبختانه یک هشتم برگزیدگان کل کشور به مردم کرمان تعلق دارند. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: باتوجه‌به شاخص‌ها داوران ما تجمیعی از اداره تعاون، کارفرمایان و هم از کارگران بود که در سطح استان ما را یاری کردند. 

مصباح در پایان خاطر نشان کرد: جامعه کارگری بسیار نجیب هستند و در فتنه‌های مختلف که دشمن قصد داشت از این قشر یارگیری کند، اما نتوانست از این قشر سوءاستفاده کنند زیرا کارگران با وجود تمام مشکلات اقتصادی که وجود داشت دست‌ رد به سینه آنان زدند و از میدان بیرون راندند. 

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcev78zfjh8efi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین