تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
۰
plusresetminus
تیم فوتبال شاهین بندرعامری در حالی از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه روز پنج‌شنبه در کرمان برابر مس قرار می‌گیرد که این تیم تلاش زیادی برای فرار از رتبه‌های سقوط جدول در این هفته‌ها به‌کار بسته است.
مس آماده برای ممانعت از فرار شاهین در کرمان
به گزارش سرویس ورزشی «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال شاهین بندرعامری که در نیم فصل اول رقابت‌ها با نام خلیج فارس ماهشهر در رقابت‌ها حاضر بود، همینک از ۲۸ مسابقه قبلی خود پنج پیروزی، هشت مساوی و ۱۵ شکست در کارنامه دارد و با کسب ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

وضعیت تیم شاهین بندرعامری در نیم فصل اول به‌گونه‌ای بود که در قعر جدول کمتر کسی شانس بقا برای این تیم در لیگ یک قائل بود اما این تیم با هدایت مهدی کریمیان و جذب بازیکنان جدید و ایحاد تحول در تیم خود در دور برگشت به‌مراتب نتایج بهتری گرفت و حالا رقابت نفس‌گیری با پنج تیم انتهایی جدول برای بقا دارد.

این تیم در بازی های قبل خود ۱۹ گل‌زده ثبت کرده است و با ۴۵ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ تا این هفته از مسابقات را تشکیل داده است.

شاهین بندرعامری که در ۱۱ بازی دور برگشت خود سه پیروزی، چهار مساوی و چهار شکست را ثبت کرده است، در چهار مسابقه اخیر خود سه شکست و یک مساوی داشته است.

این تیم تا قبل از سفر به کرمان ۱۳ بار در بازی‌های خارج از خانه به‌میدان رفته است که ۹ شکست و چهار تساوی برای این تیم ثبت شده است.

در تیم شاهین بندرعامری نیما درودی با چهار گل بهترین گل‌زن این تیم محسوب می‌شود و جواد عباسی در این فصل سه گل برای این تیم به‌ثمر رسانده است. امیر علیدادی و مهدی خلج نیز برای این تیم دو گل‌زده داشتند.

از دیگر بازیکنان سرشناس شاهین می‌توان به مهران امیری، رضا بلیوند، حمیدرضا دیورسالار، میلاد نجفی، میلاد شعبانلو، رضا صدری، علی محسن‌زاده اشاره کرد.

در بازی رفت که مس برابر تیم خلیج فارس ماهشهر در بوشهر به‌میدان رفته بود، موفق شد با دو گل علی وزیری‌پناه به پیروزی برسد.
انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcfcxdycw6djea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین