تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
۰
plusresetminus
یادداشت؛

برق سکه!

شهید مغفوری در پاسخ به‌ همسر جوانش که می‌گوید سکه عیدی سپاه را حداقل به خانه می‌آوردی، ما هم می‌دیدیم بعد آن‌را می‌بخشیدی! می‌گوید نه، برق سکه فریب‌مان می‌دهد!
برق سکه!
به گزارش 《راه آرمان》وقتی می‌خوانیم که شهید مغفوری در پاسخ به‌ سادگی همسر جوانش که می‌گوید سکه عیدی سپاه را حداقل به خانه می‌آوردی، ما هم می‌دیدیم بعد آن‌را می‌بخشیدی! می‌گوید نه، برق سکه فریب‌مان می‌دهد! شاید برای خیلی از ما این رویه و رفتار در این دوره و زمانه عجیب و شگفت‌انگیز باشد. 
 
 اما اگر با بچه‌های مؤمن و مخلص سپاه، نشست و برخاست داشته باشید، هنوز هم این رگه شکوهمند را حس می‌کنید و در می‌یابید که بسیاری از این عزیزان هنوز نگذاشته‌اند برق سکه، خود و خانواده‌شان را مقهور کند.
 
 قرار است یادمان شهید مغفوری باعنوان ره‌واره  شهید برگزار شود.
 
 ره‌واره، همان چشم‌انداز راهی است که شهید مغفوری طی کرد و برگزارکنندگان مراسم در تلاش‌اند تا مؤلفه‌ها و شاخص‌های این راه را به جامعه نشان‌دهند. البته مخاطب اصلی این رویداد اصحاب رسانه خواهند بود، با تاکید بر روش و منش شهیدی که به‌عنوان شهید شاخص بسیج رسانه در سطح کشور معرفی شده است.
 
 فعلا زمان برگزاری را دوم خرداد مشخص کرده‌اند لذا تا آن زمان، مطالب متعددی را همراه با نشریات و رسانه‌های استان منتشر خواهیم کرد.
به این امید که ره‌واره شهید مغفوری در کرمان و در کشور ماندگار شود.
نویسنده:محمدصادق طاهری

انتهای خبر/پسند
https://armanekerman.ir/vdcawwn6w49nya1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین