تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
۰
plusresetminus
ائمه جمعه استان کرمان مطرح کردند:

احساس خطر استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان با اشاره به وقایع غرب، جزئیات بیداری دانشجویان آمریکایی و اروپایی را تشریح کردند.
احساس خطر استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های اول سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و فضیلت جایگاه معلم بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی همچون خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و جهان غرب برای حمایت از مردم مظلوم غزه مطرح شد.
 
امام‌ جمعه شهرستان نرماشیر: افول آمریکا و اسرائیل خبیث نزدیک است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر منصفی در خطبه‌های این هفته شهرستان، ضمن تبریک اعیاد گذشته و تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: عملیات وعده صادق، خاطره‌ای ماندگار برای دشمنان شد.
 
وی افزود: تفکرات دولت جدید، کشور را رو‌به جلو حرکت داده است، بعد از ۱۱ سال رئیس‌جمهور به برخی کشور‌ها سفر کرد.
 
خطیب جمعه نرماشیر تصریح کرد: حضور دانشجویان آمریکایی و شعار علیه اسرائیل، نشان‌دهنده بیداری ملت‌های جهان است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین منصفی بیان کرد: دانشجویان آمریکایی در کنار مردم غزه ایستاده‌اند که این امر یک رو سیاهی بزرگ برای آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: تمام دنیا نسل‌کشی اسرائیل خبیث در غزه را محکوم کردند، اما این بی‌غیرت‌های اروپایی همچنان حمایت‌کننده جنایات رژیم صهیونیستی هستند.
 
خطیب جمعه نرماشیر بیان کرد: به حول و قوه الهی فلسطین پیروز خواهد شد و ملت‌ها، افول اسرائیل و آمریکا را در آینده‌ای نزدیک مشاهده خواهند کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین منصفی ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم ابراز کرد: معلمان، خنثی‌کننده شبهات دانش‌آموزان در مدارس باشند.
 
امام جمعه شهرستان جازموریان: استکبار جهانی از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تحولات این ایام جهان خصوصاً دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، تأکید کرد: حوادث این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجار از جنایات دهشتناک صهیونیست‌ها، رویدادی بی‌سابقه را رقم زده است.
 
وی اضافه کرد: اتفاقاتی که در این دانشگاه‌ها روی می‌دهد، یادآور تدبیر رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، در ۱۰ سال قبل است که برای جوانان اروپا و آمریکا نامه نوشتند.
 
خطیب جمعه جازموریان با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در مقابل بیداری ملت‌ها احساس خطر کرده‌اند، ابراز کرد: در هر نقطه‌ای از عالم، هر نهضت و جریانی که با هدف بیداری ملت‌ها و رهایی آن‌ها از بندهای استثمار و استعمار قد علم کرده است، نظام‌های مستکبر جهانی درپی سرکوبی و خاموش کردن صدای این بیداری برآمده‌اند.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی اظهار کرد: موضوع اصلی این دشمنان بشریت که به‌‌عنوان یک راهبرد اساسی از سوی آن‌ها دنبال می‌شود، جلوگیری از شکل‌گیری این آگاهی و بیداری عمومی است زیرا اگر این بیداری شکل بگیرد منافع آن‌ها به خطر می‌افتد.
 
وی ادامه داد: امتناع آشکار مقامات غربی از اقناع دانشجویان و معترضان جنگ غزه طی ماه‌های اخیر و نوع مواجهه آن‌ها با دانشجویان غیرتمند در برهه کنونی، بیانگر آن است که قدرت اقناعی برخلاف قدرت تنبیهی، اساساً موضوعیتی در ساختار حکمرانی غرب ندارد.
 
امام جمعه جازموریان تصریح کرد: آگاهی دانشجویان آمریکایی و اروپایی نسبت‌به ظلم مستمری که به فلسطینیان در طول تاریخ شده است، بار دیگر اهمیت فزآینده مقوله جهاد تبیین را در قبال وقایع گذشته، حال و آینده در جهان مشخص می‌کند.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی عنوان کرد: پدیده کنونی نشان می‌دهد آگاهی ملت‌ها و جوانان در سراسر دنیا، حتی نسبت‌به وقایعی که فرسنگ‌ها دورتر از کشورشان رخ می‌دهد، چه نقش عظیمی در خیزش آن‌ها علیه ظلم و ستم حکمرانان‌شان خواهد داشت.

امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد: طوفان‌الاقصی موج عظیمی از اسلام‌خواهی در دنیا ایجاد کرد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود بهروزه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: آیت‌الله مطهری شهیدی است که آداب تفکر را آموخته بود، آثار شهید مطهری امروز بخشی از اوقات فراغت مطالعاتی طلاب و دانشجویان است و این الگوی زیبا را نباید از دست داد.
 
امام جمعه موقت عنبرآباد ابراز کرد: مربیان به‌عنوان معلمان انسان‌ساز، بایستی بر اندیشه صحیح دانش‌آموزان خود تاثیرگذار باشند و این جایگاه ارزشمند علم به‌عنوان جایگاه انسان‌سازی است.
 
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند معلمان شما آینده دانش‌آموزان را می‌سازید لذا باید نقشتان را به‌خوبی و با عشق ایفا کنید. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بهروزه گفت: طبق احادیث، بالاترین عبادت، حیا و عفت است و فرقی ندارد زن باشد یا مرد، بنابراین معلمان محترم و والدین بایستی در جایگاه تربیتی، از دوران کودکی در این موضوع مهم کار کنند. 
 
امام جمعه موقت عنبرآباد ابراز کرد: طوفان‌الاقصی امروز موج عظیمی از اسلام‌خواهی را در دنیا راه انداخته است.
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها همیشه بدعهدی کرده‌اند و امروز دنیا با وعده صادق بیدار شده است و این جایگاه ایران را در دنیا ارتقاء داده، چراکه هیمنه آمریکا و اسرائیل را به اضمحلال کشاند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بهروزه در پایان خاطرنشان کرد: دلسوزی‌های مردم و مسئولان اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرد ان‌شاءالله وعده صادق اقتصادی نیز در کشور محقق خواهد شد.

امام جمعه شهرستان جیرفت: رفتار وحشیانه با دانشجویان حامی فلسطین نشان‌دهنده سیاست دوگانه غرب است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته شهرستان جیرفت گفت: بحث اول جهان امروز بحث فلسطین و غزه است، امروز ما شاهد هستیم که دانشجویان دنیا به ویژه آمریکا برای حمایت از فلسطین قیام کرده‌اند اما ببینید در غرب به اصطلاح متمدن چه بلایی برسر دانشجویان و اساتید آورده‌اند.
 
وی افزود: اگر در ایران اسلامی خاری به پای شخصی برود داد و فریاد غرب بلند می‌شود که حقوق انسان‌ها ضایع شده و زیرپا گذاشته شده است.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تارم عنوان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی دانشجویان شما هنجارشکنی نکردند و به کسی آسیب نرساندند و فقط مسالمت‌آمیز از غزه و فلسطین حمایت کردند اما شما چه رفتاری با آن‌ها کردید.
 
خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: چگونه وحشیانه زنان و دختران دانشجو و اساتید را دستگیر کردید و زیر چکمه‌های پلیس منفورتان خرد کردید، آیا معنای دفاع از انسانیت، حقوق بشر و حقوق دانشجویان و اساتید این است، کجایند آن‌هایی که از سیاست‌های غرب و آمریکا فریاد می‌زنند.
 
وی ادامه داد: اما در کشور ما عده‌ای اغتشاش‌گر دست به کشتار زدند و انسان‌های بی‌گناه را شهید کردند و بی‌نظمی و هنجار‌شکنی کردند اما نیروی انتظامی و بسیجیان ما با نظم، صبر، صلابت و خوبی با آنها رفتار کردند و سعی کردند از ناحیه آنان کسی آسیب نبیند اما شما چه غوغایی به پا کردید، این اقدامات وحشیانه نشان‌دهنده سیاست دوگانه غرب نسبت‌به آزادی و حقوق بشر است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ابراز کرد: ما طوفان‌الاقصی را پشت‌سر گذاشتیم و وعده صادق را به‌خوبی انجام دادیم اما مردم ما منتظر وعده صادق و طوفان‌الاقصی در مسائل اقتصادی‌ هستند و از این تجربه موفقیت‌آمیز مسئولان نظام ما به‌ویژه مسئولان حوزه اقتصاد باید استفاده کنند.
 
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: وضعیت اقتصادی مردم خوب و مطلوب نیست، مردم عزیز ما انتظار دارند همان‌طور که در زمینه‌های نظامی اینقدر قدرتمند و توانمند هستیم در اقتصاد هم مقاوم باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: اقتصاد باید مقاوم‌سازی شود و مردم نتیجه اقتصاد مقاومتی را در زندگی خودشان ببینند و مسئولان نظام برای تحقق این امر تلاش کنند، احیانأ آن‌هایی که درصدد توطئه و خیانت در بحث ارز و اقتصاد هستند باید دولت و قوه قضائیه دست آنان را با قاطعیت قطع کند.
 
امام جمعه شهرستان فهرج: ایران، فاتح جنگ اراده‌هاست
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، به حوادث دانشگاه‌‌های آمریکا و اروپا در اعلام حمایت از مظلومان فلسطین اشاره کرد و گفت: این حوادث، انعکاس طنین، دو نامه رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، به جوانان آمریکا و اروپا در بهمن سال ۹۳ و آذر سال ۹۴ است.
 
وی با بیان اینکه حماسه وعده صادق به روایت فتح نیازمند است، افزود: ایران اسلامی در عملیات وعده صادق، اراده خود را به قوی‌ترین قدرت‌های روی زمین تحمیل کرد، بدون آن‌که، این قدرت‌ها، جرأت مقابله مستقیم با ایران را داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاملایی تصریح کرد: دو عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق، توطئه‌های اقتصادی دشمن را در هم ریخت و به تغییر و‌ تعویق انداخت.
 
امام جمعه فهرج در ادامه، به تمرکز دشمن بر روی مسئله حجاب اشاره و بیان کرد: غرب، برای نجات خود هم که شده، چاره‌ای جز حمله به مقوله حجاب و عفاف ندارد.
 
وی گفت: فتنه زن، هرزگی، آزادی، یک اتفاق و رخداد صرف در پاییز ۱۴۰۱ نبود، بلکه یک رویداد با برنامه‌ای حداقل ۱۰ ساله بود که دست‌کم از ابتدای دهه ۹۰ به تدریج شروع شده بود.

امام جمعه شهرستان زرند: زمینه نشر کتب شیعه در زمان امام صادق(ع) فراهم شد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی ضمن تسلیت شهادت امام صادق علیه‌السلام بیان کرد: شهادت امام صادق علیه‌السلام عاشورای دوم است، در زندگی ۲۵۰ ساله ائمه اطهار علیهم‌السلام نقطه عطف آن زمان امام صادق علیه‌السلام بود که گشایشی حاصل کرد و زمینه نشر مکتب شیعه فراهم شد تا امروزه شاهد همه گیری آن هستیم.
 
وی ادامه داد: ۱۶ اردیبهشت‌ماه سالروز وضع تحریم‌های جنایتکارانه آمریکا علیه ایران در سال ۱۳۷۴ است که با هدایت امام راحل(ره) و گوش به فرمان بودن مردم ایران این تحریم‌ها شکسته و ناکام ماند. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی ضمن اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام تاکید کرد: عزت ملی، روابط خارجه و مرزبندی با دشمن سه شاخصه اصلی از اصل عزت، حکمت و مصلحت در روابط بین‌الملل است، کشور اسلامی نباید عزت خود را زیر سوال ببرد و باید بتواند با همسایگان خود روابط اجتماعی را داشته باشد و مصلحت را در روابط بین‌الملل در نظر بگیرد و بداند که نمی‌شود به وعده‌های آمریکا دل بست و دست خود را جلوی دشمن دراز نکنیم.
 
وی ادامه داد: خداوند در سوره توبه می‌فرماید تا زمانی به عهد خود با دشمن پایبند باشید که آن‌ها هم در تعهداتشان نسبت‌به شما ثابت قدم باشند. در‌صورتی‌که دشمن بر شما چیره شوند بر شما رحم نخواهد کرد. مشرکان در  زبان و حرف با شما هستند و در عمل و دل با شما همراه نیستند.
 
خطیب نماز جمعه زرند در پایان ضمن تبریک به شورای شهر زرند به‌دلیل کسب رتبه برتر در استان و از آنها خواست که شوراها و سایر مسئولان در جهت حل مشکلات مردم کوشا باشند.

امام جمعه شهرستان راور: جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نتیجه جهاد تبیین است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی گفت: جنبش دانشجویی در آمریکا نتیجه این است که ملسمانان  روشنگری و جهاد تببین را به درستی انجام دادند.
 
وی افزود: جوانان دانشجوی معترض آمریکایی اموال عمومی را تخریب نکرده‌اند و خواسته‌های معقول و منطقی دارند که باید به آن پاسخ داده شود.
 
خطیب جمعه راور بیان کرد: رژیم صهیونیستی در محاصره یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان قرار دارد و شکست اسرائیل نزدیک است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی ابراز کرد: برخی از فعالان رسانه‌ای هم در این زمینه سکوت کردند و آن‌ها نوکر اربابان خود هستند.
 
وی ادامه داد: بعضی از کشورهای منطقه نیز علیه اسرائیل وارد صحنه شده‌اند و این اقدام قابل تحسین است و هر چقدر جنگ رژیم صهیونیستی طولانی شود به‌نفع فلسطین و جبهه مقاومت است.
 
امام جمعه راور در ادامه از شوراهای شهر و روستای شهرستان راور تشکر کرد و هفته کار، کارگر و معلم را به کارگران و معلمان زحمت‌کش تبریک گفت.

امام جمعه شهرستان فاریاب: نفرت جهانی علیه رژیم صهیونیستی مختص مسلمانان نیست
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی به وضعیت کنونی رژیم صهیونسیتی اشاره و بیان کرد: وضعیت رژیم صهیونیستی را از دو منظر باید بررسی کنیم داخلی و خارجی، از نظر نگاه خارجی رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم است نفرت و انزجاز نسبت‌به این رژیم محدود به ایران و مسلمانان نیست؛ بلکه دنیا شاهد جنایات این رژیم است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی، آواره شدن ۲۰۰ هزار یهودی است که خانه‌های خود را ترک کردند و به پناهگاه‌ها پناه برده‌اند، یکی دیگر از مشکلات داخلی این رژیم استعفای رئیس اطلاعات نظامی است.

امام جمعه شهرستان انار: بیداری دانشجویان غربی نشان از افول آمریکاست
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی‌ سلیمانی درخطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت امام جعفرصادق علیه‌‌السلام خدمت بقیه‌الله اعظم، نائب برحقش و مردم شهرستان گفت: حوادث دانشگاه‌های اروپا و آمریکا در حمايت از مظلومیت مردم غزه چندپیام مهم دارد، آینده نگری رهبر معظم انقلاب که در ده سال قبل است، نامه معروف مقام معظم رهبری به جوانان و دانشجویان غربی یکی از پیام‌های مهم آن است.
 
وی افزود: حرکت ملت و دانشجویان دولت‌های غربی نشان از افول آمریکاست و آن همان نظم نوین جهانی است.
 
حجت‌‌الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن قدردانی و تشکر از نیروهای امنیتی و انتظامی در طرح نور گفت: در روز روشن نباید اجازه داد ناهنجاری‌ها در جامعه شکل گیرد، ترک حجاب یک حرام شرعی و سیاسی است، از نیروی انتظامی در اجرای این طرح قاطعانه حمایت می‌کنیم.

امام‌ جمعه شهرستان کوهبنان: امروزه شعار مرگ بر آمریکا در ده‌ها کشور گفته می‌شود
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ایزدی امام‌‌جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تبریک به‌مناسبت گرامیداشت شهادت دانشمند گران‌قدر شهید مطهری گفت: معلمان دلسوزان جامعه هستند که خدمات بزرگی از روی دلسوزی و تعهدی که دارند به جامعه می‌‌کنند.
 
وی اضافه کرد: یکی از سنگین‌ترین ترورها بعد از انقلاب، ترور علامه استاد شهید مطهری بوده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدی تصریح کرد: حذف شخصیت‌های بزرگی که در کنار امام خمینی(ره) بوده‌اند از کارهای دشمنان در ابتدای انقلاب است.
 
امام جمعه کوهبنان یادآور شد: در دیداری که مقام معظم رهبری با معلمان داشتند فرمودند امید‌ دادن به دانش ‌آموزان خدمت به آینده کشور است.
 
وی ادامه داد: آینده کشور به‌دست دانش‌آموزان است و باید پیشرفت‌های کشور را برای نسل جوان بازگو کنیم و آن‌ها را به آینده امیدوار کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدی با استناد به کلام شهید مطهری، بیان کرد: شعار امروز ما باید فلسطین باشد.
 
امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: در ایران فقط پرچم مرگ بر آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زدند اما امروزه در ۱۲۰ کشور دنیا پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان و نخبگان آمریکایی در کشور خودشان هم شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

امام جمعه موقت شهرستان بم: شهید مطهری معمار اندیشه و تفکر انقلاب بود

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود‌ توکلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان کرد: امام صادق(ع) معلم فقه و اخلاق بود، فقه جعفری امروز پویایی خود را در ابعاد مختلف جامعه نشان داده است.
 
وی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم مطلوب نیست و رهبر معظم انقلاب به این شرایط انتقاد دارند.
 
خطیب جمعه موقت بم تاکید کرد: اجرای امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر واعظ بیرونی جامعه ایمانی برای رشد و تعالی یک‌دیگر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی در پایان گفت: شخصیت حضرت معصومه(س) از بعد علمی در جهان تشیع بی‌نظیر است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان: خشم و نفرت جهانی علیه آمریکا به نابودی این ظالم منتهی می‌شود
 
حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به تقوی الهی و با تبریک روز معلم اظهار کرد: انتخاب سالروز شهادت آیت‌الله مطهری به‌عنوان روز معلم انتخابی معقول و اندیشمندانه است امید است بتوانیم این شهید بزرگوار را الگو و اسوه خودمان قرار دهیم.
 
امام جمعه رفسنجان افزود: شهید مطهری یک شخصیت اسلام‌شناس و ملتزم به آموزه‌های دینی و یک متعهد، وظیفه‌شناس و تکلیف‌مدار بود.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا علیه نسل‌کشی اسرائیل بر مردم غزه گفت: این حرکت باعث افشا شدن چهره زشت کسانی که مدعی حقوق بشر هستند، شده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری بیان کرد: دامنه رسوایی اسرائیل و آمریکا هر روز گسترش پیدا می‌کند، امید است این خشم و نفرت جهانی علیه آمریکا و اسرائیل به نابودی این قدرت های ظالم منتهی شود.
 
خطیب جمعه رفسنجان با تشکر از فراجا در اجرای طرح نور که حرکتی قانونمند در راستای هنجارشکنی‌ها، بی‌حجابی‌ها و کشف حجاب است، گفت: امید است این طرح تداوم داشته باشد و مردم نیز مطالبه‌گر این طرح بودند و از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی حمایت خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اینکه نادانی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌هاست، خاطرنشان کرد: این طرح باید به این مسئله ختم شود که خود فرد اقناع‌سازی شود که باید حجاب را رعایت کند.
 
امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: امروز آگاهی و ایستادگی دانشجویان آمریکا در مقابل ظلم را می‌بینیم
 
حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی گفت: گسترش تظاهرات دانشجویان آمریکا و اروپا در اعتراض به کشتار وحشیانه غزه است، امروز همه‌ تحلیل‌گران به این نتیجه رسیده‌اند که جوانان غرب و اروپا با پیام‌های روشن‌گرانه مقام معظم رهبری در مقابل ظلم در دانشگاه‌های خودشان با وجود همه‌ فشارهایی که روی آن‌ها بود، بایستند.
 
امام جمعه قلعه‌گنج گفت: خدا را سپاس می‌گوییم که ایران اسلامی بعد از خروج آمریکا از برجام در سال ۹۷ توانست گام‌به‌گام تعهدات ظالمانه‌ای را که دنیا نسبت‌به دانش بومی ما روا داشت، کاهش دهد و امروز افتخار بزرگی در بحث هسته‌ای و نظامی نصیب ملت ایران اسلامی شود.
 
وی در پایان ابراز کرد: بعد از عملیات وعده‌ صادق در دفاع از ابهت و عظمت نظام ایران اسلامی نوبت به وعده‌ صادق در مسائل اقتصادی است، عملیات نظامی وعده‌ صادق ما باعث گشایش بزرگی در قسمت اقتصادی ایران اسلامی شده است.

امام جمعه شهرستان کهنوج: در قلب آمریکا و اسرائیل پرچم آن‌ها به آتش کشیده می‌شود
 
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نجنو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات این ایام جهان خصوصاً دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گفت: در قلب آمریکا و اسرائیل پرچم آن‌ها را به آتش می‌کشند و به‌جای آن پرچم مقاومت و فلسطین را نصب می‌کنند،  این حرکت چیزی نیست به جز لبیک جوانان غرب اروپا و آمریکا به ندای رهبری که آن‌ها را به مسیر فطرت پاک دعوت کرد.
 
امام جمعه کهنوج اظهار کرد: حقیقتاً باید به این فطرت‌های پاک وآگاه آفرین گفت که این روحیه مقاوم شجاع و نترس را دارند، دانشجویان صبرشان لبریز شد و نتوانستند  چشمانشان را بر جنایات وکودک‌کشی رژیم صهیونیستی ببندند.
 
وی ضمن گرامیداشت هفته معلم به بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه در ردیف دستگاه‌های دیگر کشور نیست، دستگاه‌های دیگر در واقع همه نیروهایی را که به‌کار می‌گیرند قبلاً در آموزش و پرورش تربیت شده‌اند.

امام جمعه شهرستان رابر: اکنون نوبت عملیات وعده صادق اقتصادی است
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی‌ سلیمانی با بیان این که اکنون نوبت عملیات وعده صادق اقتصادی است، گفت: عملیات ترکیبی وعده صادق دارای ابعاد گسترده‌ای برای ایران، منطقه و جهان بود، اقدام راهبردی که جبهه عبری، عربی و غربی را به‌ زانو درآورد.
 
 وی افزود: در کنار آن با طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق توطئه‌های اقتصادی دشمن در هم شکست، آن‌ها را تغییر و به تعویق افتاد.
 
 امام‌ جمعه رابر با بیان اینکه وعده صادق نشان منطق مقاومت و هجوم به دشمن بود، عنوان کرد: نه‌تنها وعده صادق باعث کاهش تنش اقتصادی شد؛ بلکه ثبات اقتصادی ایران را نیز به‌دنبال داشت.
 
 حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: یکی از این ظرفیت‌ها شهرک صنعتی در زادگاه شهید سلیمانی است که برای آن بیش‌از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است، از نماینده دولت در زادگاه حاج‌قاسم می‌خواهم این شهرک صنعتی هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد، مردم در این عرصه قدم بردارند و مشکل اشتغال با وجود این شهرک صنعتی برطرف شود.
 
 وی با اشاره به حوادث اخیر که در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و غرب اتفاق افتاده، گفت: این خیزش در دانشگاه یادآور تدبیر رهبر انقلاب اسلامی در ارسال نامه به جوانان غربی است. 
 
 خطیب جمعه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در مقابل بیداری ملت‌ها احساس خطر کرده‌اند و دشمنان بشریت با این بیداری مخالف هستند.
 
انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcb5gb89rhbawp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما