تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
۰
plusresetminus
دختر شهید مسعودی‌راد با قرائت پیامی حمایت همه‌جانبه خانواده شهدا را از اجرای طرح نور اعلام کرد.
خانواده شهدا پای اجرای طرح نور ایستاده‌اند
به گزارش گروه فرهنگ و اجتماع پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ظهر امروز پیش‌از قرائت خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان سمیه مسعودی‌راد فرزند شهید محمدعلی مسعودی‌راد در پیامی حمایت خانواده‌های شهدا را از اجرای طرح نور حجاب و عفاف اعلام کرد. 

متن پیام این فرزند شهید به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
 
اللّٰهُمَّ إِنِّی أُجَدِّدُ لَهُ فِی صَبِیحَةِ یَوْمِی هٰذَا وَمَا عِشْتُ مِنْ أَیَّامِی عَهْداً وَعَقْداً وَبَیْعَةً لَهُ فِی عُنُقِی لَا أَحُولُ عَنْها وَلَا أَزُولُ أَبَداً، اللّٰهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ أَنْصارِهِ وَأَعْوانِهِ، وَالذَّابِّینَ عَنْهُ، والْمُسارِعِینَ إِلَیْهِ فِی قَضاءِ حَوَائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلِینَ لِأَوامِرِهِ وَالْمُحامِینَ عَنْهُ، وَالسَّابِقِینَ إِلیٰ إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدِینَ بَیْنَ یَدَیْهِ؛
 
آقا و مولای ما، یا صاحب‌الزمان، امروز در این مکان مقدس برای تجدید عهد و پیمان با شما، در جهت انجام فریضه حجاب فاطمی جمع شده‌ایم و اینجانب به‌عنوان فرزند شهید بزرگوار محمدعلی مسعودی‌راد، به نمایندگی از خانواده شهدا و بانوان کرمانی، خدا را شکر می‌کنم، که ما را در مقطعی از زمان قرار داد که در آن بتوانیم با جان خود، از اسلام دفاع کنیم.

همان اسلامی که اکنون آماج حمله‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و در تقابل با یک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار گرفته است.
 
چند صباحی است شاهد حرمت‌شکنی‌ها و ناهنجاری‌هایی در بحث حجاب و عفاف در جامعه هستیم که خانواده اصیل ایرانی و اسلامی را در معرض تهدید قرار داده، قلب و دل زنان عفیف و پاکدامن جامعه را، به‌درد آورده و چون خاری در چشم مادران، فرزندان و همسران شهید و چون تیغی در گلوی آنان شده است.
 
مادران شهیدی که فرزندانشان را تقدیم کردند تا حجاب و عفاف از سر زن مسلمان ایرانی کنار نرود و همسرانی که یتیم‌داری شهدا را کردند تا چهره عفیف زن ایرانی، لکه‌دار فرهنگ پلید غربی و یا فرهنگ ضد‌دینی نشود.
 
چندی است با بغض در گلو و اشک در چشم شاهد نابهنجاری‌ها و بی‌عفتی‌های هدایت شده، از سوی دشمنان ایران و اسلام هستیم و چشم به‌راه و گوش به زنگ شنیدن پیامی و انجام اقدامی امیدبخش نشسته‌ایم.
 
تا اینکه رهبر حکیم انقلاب (حفظه‌الله ) امر به رسیدگی، بحث فقهی و قانونی حجاب فرمودند و ستاد نیروهای انتظامی کشور، این فرزندان خدوم انقلاب، اطاعت امر کردند و به‌صورت جدی و قانونی طبق وظایف خود اقدام به اجرای این قانون کرده و اکنون شاهد اجرای این امر مبارک در سرتاسر کشور مخصوصاً در پایتخت کشور هستیم.
 
جا دارد که از دیار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و از پایتخت مقاومت اسلامی، پیام تقدیر و تشکر مادران، همسران و فرزندان شهید و همچنین زنان همیشه در صحنه این شهر ولایی را خدمت مقام معظم رهبری(دامت برکاته) تقدیم کنیم و بیان کنیم رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ما زنان و دختران پاکدامن شهر ولایت‌مدار کرمان، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون خود، در جهت اجرای اوامر شما، که در طول اوامر حضرت صاحب الزمان(عج) است، ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم خون‌هایی که برای آبیاری این انقلاب اسلامی ریخته شده پایمال شود و هدر رود.
 
بدین وسیله از تلاش مجاهدانه فرماندهی محترم نیروهای انتظامی سراسر کشور و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی شهر کرمان سردار فرشید که اوامر فرمانده خود را اطاعت کرده و مجدانه، به اجرای طرح نور پرداخته‌اند تقدیر و تشکر کنیم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون، برای این نیروهای خدوم خواستاریم.
 
همچنین مصرانه از طرف بانوان عفیف کرمان مطالبه این امر را داریم که با سرعت بخشیدن به اجرای این طرح در سطح شهر کرمان، چهره شهر را از لوث بی عفافی‌ها و بی‌حجابی‌ها پاک کنید.

منتظر اجرای این قانون در اماکن عمومی، مراکز خدماتی و اداری، مراکز تفریحی و رفاهی، رستوران‌ها، پاساژ‌ها، سینماها، سالن‌های ورزشی، گالری‌های عمومی و خصوصی، مراکز خصوصی و عمومی آموزشی شامل مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز درمانی اعم از بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مطب‌های پزشکان، مغازه‌ها، ترمینال‌، ایستگاه قطار، فرودگاه، و سایر اماکن هستیم.
 
 این انتظار و مطالبه مردمی در طوماری به‌صورت درخواست عمومی، به امضای عموم مردم رسیده است و تقدیم نیروی انتظامی جهت پیگیری مطالبه مردمی می‌شود.
 
امید داریم در مدت زمان بسیار کوتاه، شاهد اثرات اجرایی قانون حجاب و عفاف، در سطح شهر و تمام اماکن آن باشیم تا چهره شهر از به نمایش گذاشته شدن هرگونه بی‌عفتی و ناهنجاری‌های پوششی پاک شود.
 
همچنین از نماینده محترم ولی فقیه حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی درخواست داریم که شخصاً پیگیر دریافت ماهانه گزارش عملکرد ارگان‌های مربوطه در مورد اجرای احسن و اسرع طرح حجاب و عفاف شوند و گزارش آن را ماهانه از طریق تریبون نماز جمعه به اطلاع مردم کرمان برسانند و همچنین تقاضای ارائه گزارش فصلی از عملکرد نیروی انتظامی در مورد اجرای قانون حجاب و عفاف در تریبون نماز جمعه را خواستاریم.

انتهای خبر/س
https://armanekerman.ir/vdcex78zzjh8evi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما