تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
۰
plusresetminus
در بازی تیم‌های مس کرمان و شاهین بندرعامری اشتباهات عجیبی از سوی داور مسابقه علیه تیم مس کرمان صورت گرفت که باشگاه مس کرمان پیگیری این موارد را حق خود می‌داند.
باشگاه مس اخراج‌های داوری را پیگیری می‌کند
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ در این رابطه که تصاویر ویدیویی آن برروی کانال های اطلاع رسانی باشگاه مس در فضای مجازی منتشر شده است، داور مسابقه در نیمه اول خطای مسلم دروازه‌بان شاهین بر روی مغنمیان را اعلام پنالتی نکرد و این درحالی بود که شدت برخورد دروازه‌بان شاهین در این صحنه که به‌ وضوح برروی بازیکن مس خراب شد، منجربه آسیب‌دیدگی بازیکن مس از ناحیه دنده شد و این موضوع حتی می‌توانست برای بازیکن شاهین جریمه انضباطی در خارج از زمین نیز به‌دنبال داشته باشد!

در صحنه‌ای دیگر درحالی‌که سایر فیضی در موقعیت دو به یک با دروازه‌بان شاهین قرار داشت، پس‌از عبور از دروازه‌بان توسط وی در محوطه سرنگون می‌شود و درحالی‌که فیضی به‌طور واضح توپ را از دروازه‌بان عبور داده بود و پای وی توسط بازیکن شاهین مورد ضربه قرار گرفت، داور مسابقه که کارت زرد اول را نیز با یک تصمیم اشتباه به فیضی نشان داده بود، این بازیکن را در یک اشتباه بزرگ دیگر از زمین مسابقه اخراج می‌کند!

در صحنه‌ای دیگر نیز توسط مدافعان تیم شاهین این بار بر روی شیخ با بی‌احتیاطی خطای پنالتی صورت‌می‌گیرد که بازهم داور از اعلام آن اجتناب می‌کند و در ادامه اشتباهات خود به اکبر محمدی سرمربی تیم مس کارت قرمز نشان می‌دهد!

اتفاقات داوری که در این بازی توسط آقای ایمان شاه‌ولی یک فاجعه داوری محسوب می‌شد همه از سوی باشگاه مس کرمان قابل پیگیری است و این تصمیمات به‌خصوص کارت‌های قرمز داده شده به عوامل تیم مس در این بازی توسط باشگاه مس پیگیر می‌شود.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdccpxqsm2bq048.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما