تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
۰
plusresetminus
صبح امروز مسئول بسیج مهندسین صنعت و اعضای گروه جهادی شهید سلیمانی از واحد تولیدی رهارورد سلامت فردا بازدید و آن را مورد پایش و عارضه‌یابی قرار دادند.
عارضه‌یابی گروه جهادی صنعت شهید سلیمانی
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» صبح امروز بازدید میدانی، پایش و عارضه‌یابی واحد رهاورد سلامت فردا توسط حجت قاسم‌پور مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان، محمد افضلی مدیر کانون بسیج مهندسین و اعضای گروه جهادی شهید سلیمانی صورت گرفت.

حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» با اشاره به طرح صنعت‌یار و معدن‌یار گفت: در راستای حمایت از تولید و مانع‌زدایی یکشنبه‌های تخصصی مانع‌زدایی، پایش و عارضه‌یابی را راه‌اندازی کرده‌ایم و که در همین جهت از واحد تولیدی رهاورد سلامت بازدید کردیم.

وی ادامه داد: این شرکت(رهاورد سلامت فردا) با همکاری سه نفر از جوانان کارآفرین در سال ۱۴۰۱ شروع به‌ فعالیت کرد و در زمینه تولید صابون‌های ارگانیک و ساخت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی ارگانیک با  نام تجاری «درموژین» سبد محصولات خود را به مردم ایران عرضه کرد.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان ادامه داد: پایش و عارضه‌یابی این واحد دوشنبه ۱۰ اردیبهشت توسط گروه جهادی شهید سلیمانی انجام شده بود و امروز این موانع به کمیته تخصصی عرضه شده بود که در راستای همین موضوع از واحد تولیدی بازدید شد.

قاسم‌پور به مهم‌ترین مشکلات و موانع  این واحد تولیدی پرداخت و گفت: مشکلات اخذ مجوز سازمان غذا دارو، نشان سیب سلامت و استاندارد عمده‌ترین مشکلات بود اما آنچه در امر تولید که مبتلابه همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان است نیز ناتوانی در تأمین سرمایه در گردش است.

وی ادامه داد: نیاز به سرمایه در گردش جهت خرید مواد اولیه و سرمایه ثابت جهت خرید تجهیزات نیز دیگر مشکلات این واحد تولیدی دانش‌بنیان بود که به‌زودی در کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی و پایش قرار خواهند گرفت.

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: پرونده این واحد تولیدی جهت سیر مراحل بعدی برای کمک‌به مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان ارجاع شد تا دوباره به جد مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گیرد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcfvxdy1w6djca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما