کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران با حضور در انتخابات با آرمان‌های نظام بیعت می‌کنند

2 تير 1403 ساعت 6:00

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ملت ایران با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های نظام و شهید جمهور خود بیعت می‌کنند.


شهباز حسن‌پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدای خدمت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان گفت: بنا به فرموده امام خمینی‌(ره) معمار کبیر انقلاب «حفظ نظام از اوجب واجبات است».

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مسائل حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور، مشارکت و جلب اعتماد مردم در صحنه‌های و عرصه‌های مختلف است.

وی با تأکید بر اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، به نفع جمهوری اسلامی ایران و به ضرر دشمنان نظام و انقلاب است، بیان کرد: خوشبختانه مردم با شرکت در انتخابات‌های مختلف بیعت مجدد خود را با امام راحل، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا نشان داده‌اند.

حسن‌پور بیگلری عنوان کرد: ما نیز باید به‌پاس خون‌هایی که برای پیروزی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریخته شده، سعی کنیم مسائل و مشکلات را پای نظام و انقلاب ننویسیم و با حضوری آگاهانه، منسجم و یکپارچه سعی در برطرف کردن مسائل و مشکلات کشور داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق ابراز کرد: باید رئیس جمهوری مؤمن، کارآمد، شجاع، تصمیم‌گیر، تصمیم‌ساز، امتحان پس‌داده و کسی که در صحنه‌های مختلف حضور داشته و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه داده است، را انتخاب کنیم تا به‌حول و قوه الهی در جهت یک خدمت بی‌منت به همه مردم عزیز و نجیب گام‌ها را محکم و استوار برداریم.

وی خاطرنشان کرد: ملت شریف و نجیب ایران اسلامی هشتم تیرماه با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر با شهید جمهور خود، کسی که در طول مدت مسئولیتش از هیچ کوششی برای عمران و آبادانی کشور دریغ نکرد، پیمان خواهند بست و فرد منتخب و اصلح را انتخاب خواهند کرد.


انتهای خبر/م


کد مطلب: 141903

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/141903/ملت-ایران-حضور-انتخابات-آرمان-های-نظام-بیعت-می-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir