تاریخ انتشار :شنبه ۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران با حضور در انتخابات با آرمان‌های نظام بیعت می‌کنند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ملت ایران با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های نظام و شهید جمهور خود بیعت می‌کنند.
ملت ایران با حضور در انتخابات با آرمان‌های نظام بیعت می‌کنند
شهباز حسن‌پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدای خدمت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان ایشان گفت: بنا به فرموده امام خمینی‌(ره) معمار کبیر انقلاب «حفظ نظام از اوجب واجبات است».

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مسائل حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور، مشارکت و جلب اعتماد مردم در صحنه‌های و عرصه‌های مختلف است.

وی با تأکید بر اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، به نفع جمهوری اسلامی ایران و به ضرر دشمنان نظام و انقلاب است، بیان کرد: خوشبختانه مردم با شرکت در انتخابات‌های مختلف بیعت مجدد خود را با امام راحل، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا نشان داده‌اند.

حسن‌پور بیگلری عنوان کرد: ما نیز باید به‌پاس خون‌هایی که برای پیروزی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریخته شده، سعی کنیم مسائل و مشکلات را پای نظام و انقلاب ننویسیم و با حضوری آگاهانه، منسجم و یکپارچه سعی در برطرف کردن مسائل و مشکلات کشور داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق ابراز کرد: باید رئیس جمهوری مؤمن، کارآمد، شجاع، تصمیم‌گیر، تصمیم‌ساز، امتحان پس‌داده و کسی که در صحنه‌های مختلف حضور داشته و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه داده است، را انتخاب کنیم تا به‌حول و قوه الهی در جهت یک خدمت بی‌منت به همه مردم عزیز و نجیب گام‌ها را محکم و استوار برداریم.

وی خاطرنشان کرد: ملت شریف و نجیب ایران اسلامی هشتم تیرماه با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی یک‌بار دیگر با شهید جمهور خود، کسی که در طول مدت مسئولیتش از هیچ کوششی برای عمران و آبادانی کشور دریغ نکرد، پیمان خواهند بست و فرد منتخب و اصلح را انتخاب خواهند کرد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcfxydymw6dj1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین