تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
۰
plusresetminus
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

فضای مجازی سم‌ّآلود است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: فضای مجازی سم‌آلود است و در فضای انتخاباتی این موضوع محسوس است.
فضای مجازی سم‌ّآلود است
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ محمد علیرضایی امروز در جمع سالانه فعالان فضای مجازی استان کرمان اظهار کرد: واقعیتی که امروز جامعه گریبان‌گیر آن شده بحث فضای مجازی است، با داغ شدن این فضا بعد از دوران کرونا فضای کشور تغییر کرد و می‌طلبید نسبت‌ به آگاهی افراد در حوزه فضای مجازی تلاش بیش‌تر صورت گیرد.

وی افزود: آسیب‌های فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، فضای مجازی سم‌آلود است و در فضای انتخاباتی این موضوع محسوس است.

علیرضایی گفت: نیاز است افرادی برای مدیریت فضای مجازی قدم بگذارند و روز به روز باید تقویت شوند، آسیب‌های این فضا امروز ملموس هستند، فتنه‌ ۱۴۰۱ با همین گسترش فضای مجازی شکل گرفت و جبهه استکبار از آن استفاده برد تا جوانان و نوجوانان ما را تحت تاثیر قرار دهد.

وی بیان کرد: در شرایط ویژه‌ای قرار داریم، موضوع انتخابات را در پیش داریم و چهار حوزه ناظر به فرمان رهبر انقلاب باید مدنظر قرار گیرد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان اولین حوزه را مشارکت حداکثری برشمرد و گفت: در استان کرمان با مشارکت ۴۶ درصدی در دوره قبل انتخابات خواسته رهبر انقلاب برآورده نشد و معایب آن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هم‌زمانی انتخابات ریاست‌ جمهوری با شورا تاثیر زیادی بر حضور حداکثری دارد که در این دوره محقق نشد و از طرفی در فرصت اندک سه هفته‌ای تبلیغ و ایجاد کنش‌گری مناسب رخ نداده اما تاثیر حضور دهه هشتادی‌ها در انتخابات قابل توجه است و دیدگاه‌های آنان باید مورد تحلیل قرار گیرد.

علیرضایی گفت: بحث رقابت در این دوره از انتخابات رقم خورده و با این حال احزاب و گروه‌ها در میزان مشارکت سهم قابل توجه خواهد داشت، در بحث صیانت از انتخابات در دوره‌های گذشته به خوبی لحاظ شده و تقلب در انتخابات ما جایگاهی ندارد.

مسئول بسیج فرهنگیان با بیان اینکه سبک تبلیغاتی میدانی و چهره‌به‌چهره باید صورت گیرد تصریح کرد: دو ابَر گفتمان در جریان است، یک گفتمان استفاده از ظرفیت‌های درون کشور است تا پایه‌های امنیت و سلامت کشورم را محکم کنم و یک گفتمان غش کرده به‌سمت غرب، این دو باید تبیین شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معیشت مردم باید مورد توجه جدی قرار گیرد، شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر و برای مردم تلاش کرد، بیش از ۵۰۰ مدرسه ساخته شده، مسکن مهر متحول شد این‌ها باید تبیین شود و آنچه که هست باید طبق واقعیات و نه بر اساس احساسات و دروغ به مردم گفته شود.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchqinz-23nkvd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین