تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: به‌عنوان یک تکلیف شرعی و ملی، هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت کند.
برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنید
 به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری«راه آرمان»،حامد عمرانی در این‌ رابطه اظهار کرد: شهید سلیمانی عزیز برای حفظ کشور و تأمین امنیت مردم، جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و فدا کرد، حال نوبت ماست که با مشارکت حداکثری در انتخابات و رأی‌دادن، ادای دین کنیم وگرنه در دنیا و آخرت مدیون خون شهدا خواهیم بود و جوابی در پیشگاه خداوند نخواهیم داشت.

 وی افزود: به‌عنوان یک تکلیف شرعی و ملی همگی و هر کس هر طور می‌تواند باید با جهاد تبیین برای تحقق مشارکت حداکثری فعالیت کند.

 دادستان عنبرآباد گفت: دستگاه قضایی در راستای حفظ و حراست از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس، برخورد قاطع با جرائم انتخاباتی با اولویت خرید و فروش آرا را در دستور کار خود قرار داده و در صورت احراز چنین جرمی، مرتکبان بازداشت خواهند شد.

عمرانی در پایان از مردم خواست همچون گذشته در کنار مرجع قضایی باشند و در صورتی‌ که اخبار و مستنداتی مبنی بر خرید و فروش رأی به دست آوردند، بلافاصله برای پیگیری به دادستانی اعلام کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان عنبرآباد باشیم.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/بارانی https://armanekerman.ir/vdcjt8evvuqexvz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما