تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۹
۰
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد:

بازنشستگی پیش‌از موعد اساتید در دولت اعتدال

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد: در دولت‌های اصلاحات برای اعضای هیائت علمی دانشگاه‌ها نامه بازنشستگی پیش از موعد صادر شد.
بازنشستگی پیش‌از موعد اساتید در  دولت اعتدال
علیرضا نادری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» به صحبت یکی از نامزدهای انتخاباتی در مناظره شب گذشته اشاره کرد و گفت: برخی مدعی شدند که در دولت شهید جمهور برخی را تعدیل کردند و کارمندان را اخراج می‌کردند.

وی ادامه داد: نامزد این دوره ریاست جمهوری با این سخنان و حمله روبه‌جلو به‌دنبال اثبات چیست؟ درحالی‌که اتفاقات این چنینی در زمان نزدیک و در دولت مدنظر خودشان بوده است، و این اتفاق در خود کرمان رقم خود و دو تن از اساتید و عضو هیات علمی دانشگاه را زودتر از موعد بازنشسته کردند، حتی به آن‌ها اعلام نکردند تا فرم پر کنند بلکه افراد را با تماس تلفنی عزل و بازنشسته کردند و گفتند؛ از فردا بازنشسته شدید به محل کار نیایید.

رئیس شورای شهر کرمان افزود: بنده خود شاهد این اتفاق از نزدیک بودم و این موضوع تنها به جامعه دانشگاهی اختصاص نداشت بلکه حتی نمایندگان دولت و دستگاه‌های اجرایی هم در دل آن‌ها وجود داشت و تنها علت این بی‌عدالتی تفاوت در عقاید این افراد با دولتمردان صاحب منصب بود.

نادری عنوان کرد: در دولت روحانی بدون اینکه حتی ضوابط بازنشستگی فراهم باشد بدون اطلاع افراد را بازنشسته کردند، چطور به دروغ این خصایص را به دولت شهید جمهور رئیسی نسبت می‌دهند.

وی اذعان کرد: این افرادی که بازنشست شدند نه سخنرانی کرده بودند، نه علیه آن‌ها نامه‌ای می‌نوشتند، حتی جایی نامی هم نمی‌بردند و نه تنشی ایجاد شده بود بین آنان و دولتی‌ها، صرفاً چون عقیده این‌ها با عقیده دولت مستقر همسو نبود این افراد را بازنشسته کردند با این ذهنیت که این‌ها در آینده بعد از تغییر دولت مسئولیتی به آن‌ها پیشنهاد و صاحب قدرت شوند.

رئیس شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: برخی حامیان دولت‌هلی قبلی کارهایی را که خودشان و دولت مطبوعشان انجام داده است را به‌عنوان سؤال از نامزد مخالف خود مطرح می‌کنند و او را متهم کرده و چهره خود را تطهیر می‌کنند، که من این اتفاق را بی‌انصافی و ناجوانمردانه دیدم و حتی به نامزد مورد نظر هم اطلاع دادم که من با مستندات افرادی را سراغ دارم که در دولت مطبوع شما بازنشسته و تعلیق از کار شده‌اند.


انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdchxinzw23nkzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین