تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۱
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

هر رای یک موشک به قلب دشمنان ایران است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حضور امروز در انتخابات مهم است زیرا هر رای یک تیر و یک موشک به قلب دشمنان خواهد شد.
هر رای یک موشک به قلب دشمنان ایران است
سردار حسین معروفی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات عنوان کرد: ملت بزرگ ایران به‌دلیل مجاهدت و مقاومت بیش از ۴۰ ساله‌شان امروز صاحب قدرت هستند.

وی افزود: دست برتر را در منطقه ملت بزرگ ایران دارد مخصوصاً بعد از عملیات وعده صادق، اگر ما این عملیات را انجام دادیم به پشتیبانی و تکیه بر هوشمندی ملت‌مان بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده بسیج مستضعفین کشور اذعان کرد: امروز ما هم، نیازمند حضور اولیه به رای هستیم تا عملیات روانی که دشمن بر ملت ما تحمیل می‌کند برای ناامیدسازی و انشقاق قومی و مذهبی، انشقاق بین مردم و ولایت که باید آن را خنثی کنیم چون ملت ما هوشمند است.

سردار معروفی عنوان کرد: در گام دوم هم نیازمند حضور و مشارکت حداکثری هستیم زیرا امنیت ما را تضمین کرده، آن را در بالاترین درجه قرار می‌دهد و تولید قدرت هم برای ما خواهد کرد و وقتی این اتفاقات رقم خورد، امنیت، آسایش و آرامش در ذیل آن تعریف خواهد شد.

وی ادامه داد: ما اگر بخواهیم مشکلات خودمان را حل کنیم این حضور معنادار با مشارکت بالا زبان دشمنان ما را می‌بندد و دست ما را بالاتر می‌برد، قدرت دولت و نظام ما را افزودن می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: مردم چه با نگاه اعتقادی و چه با نگاه ملی، باید میدان‌داری کنند، یک نفر ممکن است با نگاه اعتقای در انتخابات شرکت کند و فرد دیگر با نگاه ملی وارد میدان شود زیرا ایران قوی را دوست دارد و عاشق ملت، ناموس و عزت ایرانی است، پس باید وارد عرصه مشارکت شوند.

سردار معروفی اذعان کرد: برخی هر دو نگاه را دارند هم ملی و هم اعتقادی چه اشکالی دارد آن‌ها هم باید وارد میدان شوند از هر قوم، نژاد و خطه که می‌خواهد باشد.

وی افزود: زیبایی ایران اسلامی در این است که رنگین‌کمان اقوام و مذاهب را دارد و وقتی منافع و مصالح‌شان در خطر است دور یک میز جمع شده و از منافع خودشان دفاع می‌کنند، این ملت و چنین مردمانی زیبایند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: این زیبایی و اتحاد در بین اقوام و مذاهب ایران اسلامی را ما باید بیش‌تر، حس کرده و  مراقبت کنیم، ما نیز استدعا و خواهش داریم با توصیه شهید سلیمانی که ایران حرم است، خیمه‌گاه پیغمبر(ص) و اهل بیت است، و من دوست‌ دارم که مردم کرمان و مردم ایران پشتیبان ولایت باشند، پای صندوق‌های رای بیایند.

سردار معروفی افزود: توصیه سردار سلیمانی ایستادن پای ولایت بود وی با اطاعت محض از ولی و حجت خدا همه وجوش را برای ما  اربا اربا کرد، که امروز ملت ما پای انقلاب بمانند رای دهند زیرا ملت با این رای‌شان یک تیر و یک موشک به قلب دشمن نشانده است.

وی با بیان اینکه رای امروز بسیار موثر و اثرگذار است، گفت: مردم لازم است که در این مبارزه و مقابله با دشمن حضور پیدا کنند و قلب ملت بزرگ‌مان، مردمان خوب‌مان و قلب دوست‌داران‌مان در سراسر دنیا و جهان اسلام را شاد کرده، جبهه کفر و نظام سلطه را نیز با حضورشان به فضل الهی و برکت شهدا متزلزل کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcg3x9qnak9tq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین