تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «گرامی بلوردی»؛

وصیت‌نامه شهیدان را بخوانید

در وصیت شهید «گرامی بلوردی» آمده؛ ای جوانان وصیت‌نامه شهدا را می‌خوانید و می‌بینید چه نوشته‌اند ولی راه آن‌ها را ادامه نمی‌دهید و در دنیا فرورفته‌اید؟
وصیت‌نامه شهیدان را بخوانید
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ شهید «گرامی بلوردی» دهم شهريور ۱۳۴۳، در روستای ننيز از توابع شهرستان رابر به دنيا آمد.

وی دانش‌آموز دوم متوسطه در رشته انسانی بود. به‌عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت، سرانجام در بيست و نهم فروردين ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت تركش به سر، شهيد شد. مزار وی در زادگاهش واقع است.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید «گرامی بلوردی» را با هم می‌خوانیم؛
 
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

با سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر حجت‌بن‌الحسن عسکری و با سلام و درود بر خمینی کبیر، بت‌شکن، ابراهیم زمان و با سلام به روان پاک شهدا از صدر اسلام موقع خلقت آدم تا به امروز. 

به‌نام خدای عزوجل آفریننده آسمان‌ها، زمین و خلق‌کننده انسان‌ها و نظم‌دهنده جهان و طبیعت و به‌نام پیامبر خدا محمد مصطفی که ما انسان‌ها را هدایت کرد از تاریکی به روشنایی و سلام بر رهروان راه پاک او سلام بر عاشقان شمع شهادت و مردان تاریخ زمان و یاران خمینی کبیر، پرچم‌داران امام زمان و رهروان راه امام حسین(علیه‌السلام).

سلام بر روان پاک شهدای اسلام به‌خصوص شهدای جنگ تحمیلی از فتح‌المبین‌ها گرفته تا والفجرها و کربلاها و من به شما مردم حزب‌الله رابر را وصیت می‌کنم که به تقوا و ترس از خدا و به مقاومت و فرمان او به آباد داشتن دل خود به یاد او و چنگ‌زدن بر ریسمان او و کلام سبب و رشته‌ای از سبب و رشته بین تو و خدا استوارتر است.

ای جوانان وصیت‌نامه شهدا را می‌خوانید و می‌بینید چه نوشته‌اند و تشیع جنازه شهدا را می‌بینید و در مراسم آنان شرکت می‌کنید و خود را جا می‌زنید ولی راه آن‌ها را ادامه نمی‌دهید و در دنیا فرورفته‌اید فردای قیامت در محضر خدای تبارک تعالی پشیمان می‌شوی ولی پشیمانی هم سودی ندارد.

از میان شما معلمان و دانش‌آموزان و سپاهیان و قشر جوانان این منطقه به‌جای صمدالله محمدی، سلمانی‌ها، احمد سلمانی‌ها، عباس آقاملایی‌ها خواجه‌حسنی‌ها و ژاله‌ها و غلامحسین‌ها بیرون بیاید. و باید شما این‌طور جوان‌هایی در آینده بسازید و شما باید جای این عزیزان را پر کنید زیرا این‌ها کسانی بودند که بار مسئولیت را به دوش ما سپردند و رفتند.

وصیت من به شما ای مادر و خواهرانم این است از کشته شدن من ناراحت نباشید و مانند زینب باشید و اگر برای من گریه می‌کنید! بدانید من احتیاج به گریه ندارم من نمی‌گویم گریه نکنید زیرا من در راه اسلام و امام حسین(ع) با هدف شهید شدم و خود راه خود را انتخاب کردم و گریه کنید به غریبی حسین و مظلومی حسین و دست‌های قطع شده ابوالفضل عباس و به طفل شش‌ماهه حسین علی اصغر(ع).

وصیتم به شما صبر، تقوا و حجاب اسلامی است زیرا این حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهیدان است، چون پیام شهیدان و من وصیتم به شما برادران این است که اگر من شهید شدم ناراحت نباشید تنها وصیتم ادامه دادن راه من است و دیگر ننشینید بگوید این برادر ما یک جوان ناکام بود نه بلکه به کام خود رسیده‌ام.

 در راه خدای منان و در راه حسن و حسین گونه و در راه ابوالفضل عباس به فیض شهادت نائل آمدم و پایان وصیتم یک دعا می‌کنم: «پروردگارا خود به خوبی می‌دانی و واقفی که در دنیای امروز تنها اسلام راستین را در ایران اسلامی می‌توان دید آن‌هم از زبان روحانیت و در رأس روحانیت هم امام عزیز رهبر انقلاب اسلامی و خدایا تو را به حق مقربان درگاهت قسمت می‌دهم که سایه روحانیت خصوصاً امام را تا ظهور امام مهدی (عج) نگه‌دار، به امید پیروزی لشکریان اسلام بر تمام کفر جهانی. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(ع) خمینی را نگه‌دار.

منبع: نوید شاهد
انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchiinzv23nkzd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین