تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «اصغر سمندری»؛

امروز مسئله پشت جبهه حجاب خواهران است

در وصیت «شهید والامقام اصغر سمندری» آمده است: این وصیت را به ملت شهید پرور ایران دارم که امروز مسئله پشت جبهه، حجاب خواهران است.
امروز مسئله پشت جبهه حجاب خواهران است
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید والامقام «اصغر سمندری» پانزدهم شهریور ۱۳۴۱، در روستای مغ‌محمد از توابع شهرستان منوجان به دنیا آمد. پدرش سه‌شنبه، کشاورز بود و مادرش زینب نام داشت. خواندن و نوشتن را می‌دانست. سال ۱۳۶۴، ازدواج کرد. کشاورز بود، به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یازدهم تیرماه ۱۳۶۵، در مهران توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید والامقام «اصغر سمندری»:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
قبل از هر چیز سلامی گرم و خالصانه به پیشگاه مقدس امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف می‌رسانم و امیدوارم در این عملیات مرا از دیدن خودش بهرمند گرداند. (ان‌شاءالله)
 
بعد از این چند کلمه‌‌ای می‌پردازم به وصیت‌نامه خودم: با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام عزیزم خمینی بت‌شکن.
 
من به مدت ۱۸ ماه است که در این جبهه مقدس امام زمان (عج) حضور دارم اگر این بار قسمت شد شهید شدم این وصیت را به ملت شهید پرور ایران مخصوصاً مردم روستای خودمان دارم که امروز مسئله پشت جبهه، حجاب خواهران است، چون بنده از مردم روستای خودمان خیلی دل‌گرفته‌ام، آن‌ها این مسئله را رعایت نمی‌کنند و بی‌توجه هستند، از شما خواهشی دارم به مسئله حجاب اهمیت بیش‌تری بدید و آن را اولویت زندگی‌تان قرار دهید.
 
سلام ناقابل من را به همسر عزیزم هم برسانید؛ چون مدت چهار ماه است که دارم بی او زندگی می‌کنم از صحبت‌هایش خیلی تا خیلی ممنونم به او بگویید بعد از من هیچ نگران و ناراحت نباشد من او را دعا می‌کنم (ان‌شاءالله).

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/س
 
 
و در آخر سلام من را به مادر و مادرزنم عزیزم برسانید و بگوئید من از آنها خیلی راضی هستم و از محبتهایشان شرمنده‌ام
 
 
وصیتم را سر قبرم برای همه توصیه کنید.
 
 
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
 
 
https://armanekerman.ir/vdcb85b8srhba8p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین