تاریخ انتشار :شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
۰
plusresetminus
اداره‌کل هواشناسی استان کرمان:

شهداد رکورد گرم‌ترین نقطه هوای کشور را شکست

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: شهداد رکورد گرم‌ترین هوای کشور را شکسته است، صبح امروز شهداد با حداکثر دمای ۴۸.۸ درجه سانتی‌گراد بالاترین دما را در کشور داشته است.
شهداد رکورد گرم‌ترین نقطه هوای کشور را شکست
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز شنبه تا پایان هفته افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک برای اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

در این مدت با وزش باد نسبتاً شدید در استان‌های همجوار خیزش گرد و خاک و انتقال ریزگرد به استان را خواهیم داشت که منجر به افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در استان به‌ویژه در مناطق شمالی، شمال غربی و نوار شرقی استان خواهد شد.

شایان ذکر است در این مدت ضمن افزایش ابر رگبار پراکنده باران در برخی مناطق مرکزی و جنوب غربی به‌ویژه ارتفاعات این مناطق محتمل است.

 براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهداد با دمای ۴۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۲۶ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گفتنی است شهداد رکورد گرم‌ترین هوای کشور را شکسته است، صبح امروز شهداد با حداقل دمای ۳۹ و حداکثر دمای ۴۸.۸ درجه سانتی‌گراد بالاترین دما را در کشور داشته است.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcgwx9qyak9tz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین