تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
۰
plusresetminus
بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛

۲ شهر کرمان رکوردار گرم‌ترین نقاط کشور شدند

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان، در ۲۴ ساعت گذشته ریگان و شهداد گرم‌ترین شهرهای کشور بودند.
۲ شهر کرمان رکوردار گرم‌ترین نقاط کشور شدند
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری پدیده غالب در استان افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود.

با شکل گیری چشمه غبار در کویر مرکزی ایران، در شمال و شمال غرب استان افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا و با وزش بادهای 120 روزه سیستان در شرق استان افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های همجوار پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و ریگان با دمای ۴۸/۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۲۵ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گفتنی است صبح امروز ۱۱ تیرماه، شهداد با حداقل دمای ۳۶/۴ درجه سانتی‌گراد، ریگان و بم با حداقل دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین صبح را بعد از کوهک با دمای ۳۶/۹ درجه سانتی‌گراد در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته‌اند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ریگان با دمای ۴۸/۵ درجه سانتی‌گراد و شهداد با دمای ۴۸/۴ درجه سانتی‌گراد بعد از کوهک با دمای ۴۹/۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرهای کشور بودند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdca0un6o49nyw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین