تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «یدالله بیگ‌زاده»؛

جبهه آینه تمام نمای اسلام و انسان است

در وصیت‌نامه شهید یدالله بیگ‌زاده آمده است: جبهه، آینه تمام نمای اسلام و انسان است، در خیمه خاک عطرآگین است و خورشید از سنگر محراب طلوع می‌کند و در جبهه سنگر و محراب و خاک و شب و روز همه چیز به‌هم می‌گویند.
جبهه آینه تمام نمای اسلام و انسان است
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید یدالله بیگ‌زاده يكم‌ دی ۱۳۴۶، در روستای خاتون‌آباد از توابع شهرستان‌ جيرفت به‌دنيا آمد. تا دوم متوسطه درس خواند، به‌عنوان بسيجی در جبهه ‌حضور يافت. بيست‌ و ‌ششم ‌‌اسفند ۱۳۶۳، در شرق رود ‌‌‌دجله بر اثر اصابت تركش، شهيد شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید یدالله بیگ‌زاده:

افتخار است بر ما که در بهترین زمانی زندگی می‌کنیم که مرگ و زندگی برای ما دارای هدف است اگر ما زنده هستیم در سایه جمهوری اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه که در اصل همان حاکمیت قرآن است و با انتخاب شهادت زندگی جاوید را برای همیشه انتخاب کرده‌ایم و لذا از اینکه ما لیاقت پاسدار بودن امام زمان را نداریم احساس شرمندگی می‌کنم و از خدای تبارک خواستاریم که آن لیاقت را به ما عطا کند، همان‌طور که می‌دانیم دین مبین اسلام بر مبنای مبارزه به‌ ثمر رسیده از اوایل و تا رسیدن به‌دست ما که هم‌اکنون نیازمند به مبارزه و همچنین خون دارد حالا که راه و وظیفه‌ام را دانستم لازم دیدهام چند جمله‌ای به‌عنوان وصیت بنویسم.

همان‌طور که آگاهی دارید ابر جنایت‌کاران شرق و غرب هر روز و شب علیه این انقلاب گسترده اسلام دارند توطئه و فتنه‌گری و آشوب بپا می‌کنند برخودم نشستن در خانه را عیب می‌دانستم و دوش به دوش دیگر عزیزان بار سنگین مسئولیت را بر دوش گرفته‌ام و امیدوارم که بتوانم تا هدف آن را به‌خوبی برسانم، پدرجان در تشیع جنازه من کاملاً شرکت کنید.

با صبر و شکیبایی خود دست اتحاد را به خانواده محترم شهدا داده و با اتحاد پوزه منافقین و دیگر ایادی وابسته به شرق و غرب را به‌خاک بمالید و مادر مهربان و دلسوز بیداری شب را بپای گهواره من برخود هموار کردید تا اینکه من به این سن و سال رسیدم از این که نتوانستم جبران آن همه بیداری و زحمت شما را انجام وظیفه کنم؛ لذا از درگاه اهدیت خواستارم که شما را با سیده‌النسا‌العالمین فاطمه زهرا(ع) محشور گرداند و شفاعت‌خواه ما نیز باشید و با شهید شدن من هیچ‌گونه ناراحتی نداشته باشید.

همه مصیبت‌ها را باید از زینب آموخت زیرا آنقدر مصیبت دید که هیچ چیز جای آن‌را پر نخواهد کرد بلکه تنها اسلام عزیز باعث افتخار برای شماست و شما ای برادران عزیزم افتخار بزرگی نصیبتان شده است و نباید خدا را فراموش کنید و غرش اسلحه دشمن را نابود کنید و خود نیز سرافراز خواهید شد و تو ای خواهرم با صبر و شکیبایی و حفظ حجابت آن‌چنان دشمن را بترسانید که آ‌ن‌قدر از سرخی خون من نترسیده باشد و همچون خواهران دیگر شهدا باشید.

دوستان و اقوام راه بسیار مقدسی در پیش است جاودانی و ابدی که باعث خشنودی خداوند است و اما در جبهه آنچه می‌گذرد از الطاف الهی است و همان‌طور که می‌دانید جبهه آینه تمام نمای اسلام و انسان است در خیمه خاک عطرآگین است و خورشید از سنگر محراب طلوع می‌کند و ما نیز تک‌تک خیمه‌ها را روشن و پاس می‌دارد در جبهه سنگر و  محراب و خاک و شب و روز همه چیز بهم می‌گویند و شما نیز قدر این همه الطاف خداوند را بدانید و این راه که بسیار راه مقدسی است قدم به قدم با دیگر برادران برای یاری دین خدا و حفظ قرآن گام بردارید و هیچ مزدوری را در سرزمین اسلام و انقلاب نگذارید که مستضعفین را زیر سلطه بگیرند.

می‌دانید که همه ابرقدرت‌های شرق و غرب از اسلام می‌ترسند به‌علت اینکه اگر اسلام زنده بماند دیگر جای ماندن برای آن‌ها در این جهان نیست به‌خاطر همین است که هر روز علیه ما آشوب بپا می‌کنند و هشیار باشید و اینک در این روزگار  همگی آگاهید که دو راه وجود دارد یکی راه حسینی و حسین‌وار جنگیدن و به‌هدف رسیدن و زندگی اخروی داشتند و دیگر زندگی یزیدی که همانند حیوانات خودن، خوابیدن، و هوس‌رانی کردن است که در آخرت خشم و غضب خداوند دچار شدن می‌باشد که در آخر به جهنم ختم می‌شود، پس راه اولی بسیار مفید و باارزش است و در پایان از شما امت حزب‌الله خواستارم که امام امت و روحانیت خط امام را تنها نگذارید و از روحانیون مبارز می‌خواهم که بیش‌تر به روستاها رفته و فرهنگ اسلام را برای این توده مستضعف بیان کنند.


منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcg3q9q7ak9ty4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین