تاریخ انتشار :جمعه ۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۷
۰
plusresetminus
هم‌زمان با سراسر کشور در کرمان صورت گرفت؛

آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات ریاست جمهوری و فرآیند اخذ رای در شعب مختلف استان و شهر کرمان نیز آغاز شد.
آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات ریاست جمهوری و فرآیند اخذ رای در شعب مختلف استان و شهر کرمان نیز آغاز شد.

مردم کرمان همانند گذشته حاضر در میدان بوده و در همان دقایق ابتدایی با تشکیل صف‌هایی منتظر هستند تا رای خود را به صندوق انداخته و رئیس جمهوری اصلح را انتخاب کنند.






هنوز دقایقی بیش‌تر از آغاز فرآیند اخذ رای نمی‌گذرد، حضور مردم آن‌چنان در پای صندوق‌های رای پررنگ است که ردی از روز جمعه و تعطیلات آخر هفته در آن نمود پیدا نمی‌کنید.

جمعیت زیادی با اشتیاق در صف‌ها ایستاده بودند، با یک‌دیگر از هر دری سخن می‌گفتند، از ملاک‌های انتخاب خود سخن گفته و تاکید داشتند که فرد منتخب باید راه شهید رئیسی را ادامه داده و نگذارد تلاش‌های بی‌وقفه این سه سال بر باد رود.




فضا در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان رنگ و بویی دیگر داشت، عاشقانی که صبح جمعه خود را با قرائت دعای ندبه آغاز کرده بودند، اینک برای ادای دینی دیگر در صف‌ها ایستاده و به حرمت خون شهدا انگشت خود را جوهری کرده و رئیس جمهوری اصلح را راهی میدان عمل می‌کنند.





بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری آنچه که در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حائز اهمیت است، ابتدا مشارکت حداکثری و سپس انتخاب فردی اصلح است.

مردم استان کرمان در سایر شهرستان‌ها از ابتدای صبح پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

در اینجا حضور مردم پای صندوق‌های رای در برخی شهرستان‌های استان کرمان را می‌بینید.





انتهای خبر/س https://armanekerman.ir/vdcdfx0fjyt0oz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین