تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۳
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور در انتخابات، نصرت جمهوری اسلامی است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در انتخابات نصرت جمهوری اسلامی است و نصرت جمهوری اسلامی، یاری انقلاب اسلامی، نصرت دین خداست.
حضور در انتخابات، نصرت جمهوری اسلامی است
حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: هشتم تیرماه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری برگزار شد نتیجه انتخابات منتهی به برگزاری دور دوم انتخابات در جمعه این هفته پانزدهم تیرماه شد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برای ما به برکت انقلاب اسلامی این بوده است که سرنوشت کشور به‌دست ملت ایران رقم می‌خورد و رأی آن‌ها در ساختن سرنوشت آینده خود، فرزندان و میهن تأثیر می‌گذارد.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب ما از این نعمت بزرگ محروم بودیم و دیگران، دشمنان و کفار برای سرنوشت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور ما را نقشه می‌کشیدند و رای ملت به‌طور قاطع هیچ اثری نداشت؛ اما به برکت انقلاب اسلامی این نعمت بزرگ نصیب ما شده است که مردم با رای خود رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و با یک واسطه برای خود رهبر تعیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با اشاره به مطلب فوق و بیان اینکه باید این نعمت را قدر دانست و از آن برای مشارکت و انتخاب اصلح استفاده کرد، افزود: کسانی که در این مرحله انتخابات آمده‌اند بسته به صلاحیت‌ها یکسان نیستند و برای مردم این امکان وجود دارد که باتوجه‌به نیاز کشور و نظام کسی که شایسته‌تر است، انتخاب کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: حضور در انتخابات‌های جمهوری اسلامی این معنی را دارد که حقیقت جمهوری در ایران اسلامی برقرار است؛ چراکه هویت و حقیقت جمهوری رای مردم است.

وی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات حکایت از این دارد که حقیقتاً جمهوری در کشور ایران تحقق دارد و زمانی که جمهوری در این کشور وجود داشته باشد معنی‌اش این است که این ملت نظام را می‌خواهند و امید دارند که این نظام سعادت دنیا و آخرت خود و فرزندان آنان را تأمین و تضمین می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با بیان اینکه با حضور و مشارکت حداکثری دشمنان از توطئه و نقشه کشیدن مأیوس و دوستان دلگرم‌تر می‌شوند، تصریح کرد: ممکن است مردم شریف ما از برخی مسائل و مشکلات در کشور گلایه داشته باشند، اما کاستی‌ها با فاصله گرفتن از صندوق‌های رای درست نمی‌شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید باشکوه در انتخابات دور دوم شرکت کنیم؛ چراکه حضور در انتخابات در این شرایط، نصرت جمهوری اسلامی است و نصرت جمهوری اسلامی، یاری انقلاب اسلامی، نصرت دین خداست.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcjm8evhuqexyz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین