تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
۰
plusresetminus
مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله؛

صدای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های غرب طنین‌انداز شد

مسئول فضای مجازی بسیج در سپاه ثارالله گفت: امروز انقلاب اسلامی و صدای شعار‌های اسلامی در دانشگاه‌‌های اروپا و آمریکا شنیده می‌شود.
صدای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های غرب طنین‌انداز شد
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ حسین باقری در همایش بزرگ فعالان فضای مجازی ضمن گرامیداشت، یاد و خاطره‌ شهدا، امام شهدا، شهدای ثارالله و در راس آن‌ها حاج‌ قاسم سلیمانی گفت: اهداف این دوره در واقع این همایش و این اجتماع، حفظ و انسجام فعالان فضای مجازی در سطح استان است و تجدید میثاق به آرمان‌های شهدا و آرمان‌های ولایت در جهت مشارکت حداکثری است.

باقری بیان کرد: ایران اسلامی الان ما، از هر دوره‌‌ای و هر عصری در بهترین شرایط است و امروز ما در شرایطی هستیم که عملیات وعده‌ صادق و آن تثبیت اراده جمهوری اسلامی ایران و شکست‌ناپذیریش به شکل عینی محقق شد و در واقع اسرائیل جنایت‌کار ضربه‌ای که ایران در عملیات وعده‌ صادق زد و جرات کوچک‌ترین واکنشی نداشت و این فتح بزرگی بود که حاصل شد.

وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی و صدای شعار‌های اسلامی در دانشگاه‌‌های اروپا و آمریکا شنیده می‌شود و امروز دانشجویان آمریکا به تعبیر مقام معظم‌ رهبری بخشی از جبهه‌ مقاومت شدند و در سمت درست تاریخ قرار گرفتند و امروز دولت شهید رئیسی ما پشت سر گذاشتیم طی ۱۰۰ روز خدمت بی‌نظیر دولت انقلابی را به تصویر کشید آن هم در چه وضعیتی، شرایطی که در واقع کشور درگیر تحریم‌های همه جانبه بود اما این دولت به شکل شبانه‌روزی در واقع این ترسیم‌ها را خنثی‌سازی کرد.

مسئول فضای مجازی استان کرمان ادامه داد: شهید رئیسی شتاب قیمت ارز را پنج برابر کاهش داد، یعنی ما سه سال آخر دولت روحانی شتاب ارز پنج برابر بود اما در دولت شهید رئیسی ۱۰۰ درصد بود.

باقری گفت: امروز در ۱۰۰ روز خدمت دولت شهید رئیسی ۱۰ هزار کارخانه در کشور تعطیل شده بود، احیاء شد و این کارخانه‌هایی بودند که در واقع در دهه ۹۰ یکی پس از دیگری تعطیل شده بودند.

وی تصریح کرد: رکورد اشتغال در کشور و در دولت شهید رئیسی پیرو این احیای کارخانه‌ها بود و تورم از ۶۰ درصد به نصف تقلیل داد.

مسئول فضای مجازی تاکید کرد: دولتی که تشکیل می‌شود که این پروژه‌هایی که شهید رئیسی در واقع دنبال می‌کرد با جدیت پیگیری کرد بسیاری از آن‌ها به بهره‌برداری برسد در واقع احیای پروژه‌ها همه حاصل شد، بدون اینکه کشور را به غرب آویزان کنند.

باقری اظهار کرد: دولت شهید رئیسی در واقع در هزار روز خدمت این فرضیه و  نظریه حضرت آقا را به ظهور و بروز رساند و عینیت بخشید و هرجا ما انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم.

مسئول فضای مجازی استان گفت: دشمن با غوغاسالاریی در فضای مجازی با عملیات تحریف، فضا واقعی را معکوس جلوه می‌دهد و حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهد بنابراین کار ما افسران جنگ نرم جهاد در فضای مجازی، جهاد در تولید محتوا، جهاد در انتشار است.

باقری افزود: برای اینکه عملیات تحریف دشمن را در یک کلام خنثی‌سازی کنیم  و بزرگ‌ترین کار ما این است که مجاهدت‌های دولت شهید رئیسی را فعالان فضای مجازی در عرصه‌های مختلف تولید محتوا، انتشار دهیم و مجاهدت‌های دولت شهید رئیسی را در هزار روز خدمت در قالب هنر به مردم نشان بدهیم.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: در یک کلام در واپسین روزها و فرصت‌های طلایی که  یک مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را به شکلی که در واقع یک دولت با عنوان سرباز ولایت انتخاب کنیم و گام دیگه‌ای برداریم و نقش مجاهدانه‌ای در جهت تکمیل تمدن اسلامی بتوانیم داشته باشیم.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgux9qnak9tz4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین