تاریخ انتشار :شنبه ۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
۰
plusresetminus
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان عنوان کرد:

مشارکت قریب به ۴۶ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: میزان مشارکت در سطح استان کرمان قریب به ۴۶ درصد بوده که شهرستان رابر، بیش‌ترین مشارکت را در انتخابات داشته است و روز گذشته هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته‌ایم.
مشارکت قریب به ۴۶ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ رحمان جلالی ظهر امروز در نشست خبری انتخابات ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی، امنیتی، نظامی، انتظامی و مردم در پیش‌برد انتخابات روز گذشته گفت: یک میلیون و ۷۰ هزار و ۲۸۶ رای مأخوذه داشته‌ایم که این آرا، مجموع آرا صحیح و باطل ماخوذه است و همچنین با تعداد واجدین شرایط در سطح استان که ۲ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر بوده، تعداد آرا نامزدهای ریاست جمهوری به شرح زیر است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: سعید جلیلی ۴۷۷ هزار و ۵۸۹ رای، نفر اول در سطح استان رای کسب کرده، یعنی  ۴۵ درصد آرا، مسعود پزشکیان ۳۲۹ هزار و ۴۷۰ رای، نفر دوم در سطح استان رای کسب کرده یعنی ۳۱ درصد آرا، محمدباقر قالیباف ۲۱۵ هزار و ۸۹۲ رای، نفر سوم در سطح استان رای کسب کرده یعنی ۱۹/۶ درصد آرا و مصطفی پورمحمدی ۸ هزار و ۵۱۳ رای، نفر چهارم در سطح استان رای کسب کرده یعنی ۰/۸ درصد آرا را توانسته است از آن خود کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز کرد: در کل کشور از جمع آرا شمارش‌شده تعداد آرا صحیح ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای بوده است که از این تعداد مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱، سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای، محمدباقر قالیباف ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۰ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۰۶ هزار و ۳۹۷ رای را کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت در سطح استان کرمان قریب به ۴۶ درصد بوده که شهرستان رابر، بیش‌ترین مشارکت را در انتخابات داشته است و روز گذشته هیچ‌گونه حاشیه امنیتی نداشته‌ایم.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcc0iqs02bq0x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین