تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۲
۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان کرمان مطرح کرد:

تحقق ایرانی قوی با مشارکت پرشور در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: رأی ما به تحقق ایران قوی کمک می‌کند و رأی دادن، کشور را در عرصه‌های مختلف بیمه کرده و امنیت کشور را تضمین می‌کند.
تحقق ایرانی قوی با مشارکت پرشور در انتخابات
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر حضور در انتخابات هشتم تیرماه با بیان اینکه دو امر در شرایط فعلی کشور برای هر مسلمان و فردی که دغدغه ایران اسلامی قوی را دارد، بسیار مهم و ضروری است، گفت: اولین مسئله حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌های رأی است؛ چراکه رأی ما به ایران قوی کمک می‌کند و رأی دادن، کشور را در عرصه‌های مختلف بیمه می‌کند و همچنین امنیت کشور را به‌عنوان یک پشتیبان در عرصه‌های مختلف تضمین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: بنابراین حضور پرشور پای صندوق‌های رأی همواره برای کشور خوب بوده و هرچه شرایط کشور حساس‌تر باشد خوب‌تر خواهد بود؛ همچنین امروز در یکی از شرایط حساس کشور هستیم و هر کسی ایران و انقلاب اسلامی را دوست دارد با هر گرایش، ذائقه و فکری باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کند.

وی تأکید کرد: مسئله دیگر انتخاب اصلح است که این موضوع بسیار مهم است و البته دلیل این امر بسیار واضح است؛ فرد اصلح کسی است که توان بیشتر، نگاه قوی‌تر و اعتقاد راسخ‌تری به راه مردم، انقلاب و شهدا دارد و زمانی که چنین کسی در سکان اجرایی کشور قرار گیرد، طبیعی است که برای پیشرانی کشور در عرصه‌های مختلف این نگاه و عملکرد، تأثیری که دارد، برگشت آن برای مردم خواهد بود.
امام جمعه شهر کرمان ضمن اشاره به مطالب فوق عنوان کرد: ما نه فقط باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم، بلکه باید تلاش کنیم تا آن کسی که از همه لیاقت و شایستگی بیشتری را دارد، در قول و عمل توانمندتر است، حرف‌های مناسب را بهتر می‌زند و تبیین می‌کند، کارنامه و سابقه آن نشان داده که می‌تواند حرف‌های خود را عملیاتی کند، آن را انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: به‌امید آنکه در هشتم تیرماه مردم پای صندوق‌های رأی رئیس جمهوری را انتخاب کنند که در موضوعات مختلف کشور، توان لازم را برای تحول و پیشرفت کشور داشته باشد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchmznzv23nkwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین