تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۷
۰
plusresetminus
دادستان شهربابک گفت: داماد یک خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی همسر، پدر و مادر همسرش را به قتل رساند.
قتل ۳ نفر در شهربابک به دلیل اختلافات خانوادگی
به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری«راه آرمان» و به نقل از ایرنا، افشین طبخی با اشاره به اینکه اختلاف خانوادگی در این شهرستان شامگاه یکشنبه منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده شده است، توضیح داد: قاتل که داماد خانواده بوده نیز بعد از اقدام به تیراندازی با کلت کمری به سمت خانواده همسر، خود نیز خودکشی کرده است.
 
دادستان شهربابک افزود: طبق اطلاعات به دست آمده ابتدا دعوا بین زن و شوهری در شهربابک منجر به قهر زن و پناه آوردن وی به خانواده همسرش می‌شود.
 
وی اظهار کرد: قاتل شب گذشته با کلت کمری که به‌صورت غیرقانونی تهیه کرده بوده به خانه پدری همسرش می‌رود و بعد از شلیک به سر همسر و مادر همسرش و قتل آن‌ها، پدر همسرش را نیز از قسمت شکم و خواهر همسرش را از ناحیه دست مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد.
 
دادستان شهربابک با بیان اینکه پدر این خانواده نیز به‌دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی در بیمارستان جان خود را از دست داد گفت: قاتل نیز بعد از اقدام به قتل این افراد، در بیرون از منزل پدر همسرش، به خود شلیک کرده و به زندگی خود پایان داد.
 
وی اظهار کرد: مصدومان حادثه که اهل نی‌ریز فارس بوده و در منطقه پیرجل شهربابک ساکن بودند به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل می‌شوند.
 
طبخی بیان کرد: تلاش برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره علت شروع دعوا جریان دارد زیرا احتمال اعتیاد و مصرف مواد مخدر نیز محتمل است.

انتهای خبر/ شهربابک 
https://armanekerman.ir/vdccmiqss2bq0x8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما