تاریخ انتشار :جمعه ۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۵
۰
plusresetminus
وصیت شهید «اکبر گلستانی‌حتكنی»؛

با جان و مال خود به جبهه‌ها کمک کنید

در وصیت‌نامه شهید «اکبر گلستانی‌حتكنی» آمده: به دوستانم می‌گویم با کمک‌های مالی و جانی خودتان به جبهه‌ها کمک کرده و امام را دعا کنید.
با جان و مال خود به جبهه‌ها کمک کنید
به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «راه آمان»؛ شهید «اکبر گلستانی‌حتكنی» پانزدهم مرداد ۱۳۴۶، در شهرستان زرند به دنيا آمد. وی تا پايان مقطع‌ ابتدايی درس خواند، به‌عنوان پاسدار وظيفه به جبهه‌ اعزام شد. هشتم ارديبهشت ۱۳۶۶، در فاو عراق بر اثر اصابت گلوله، شهيد شد.

در ادامه به بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید «اکبر گلستانی‌حتكنی» می‌پردازیم:

با عرض سلام به پیشگاه عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و نایب برحقش امام امت، خمینی بت‌شکن و با سلام و درود بی‌پایان به شهدای راه حق و آزادی و با سلام به رزمندگان کفرستیز اسلام وصیت‌نامه‌ام را آغاز می‌کنم.

وصیتم به خواهرانم این است که حجاب‌شان را کاملاً رعایت کنند و به مادرم می‌گویم که اگر من کشته شدم برای من گریه نکند و به دوستانم می‌گویم با کمک‌های مالی و جانی خودشان به جبهه‌ها کمک کرده و امام را دعا کنند.

نگذارند دشمن دومرتبه مانند گذشته بر ما تسلط پیدا کند. دوستانم تا می‌توانید به جبهه بروید، چراکه می‌دانید به قول امام آنان‌که رفته‌اند کاری حسینی کرده‌اند و آنان‌که مانده‌اند، باید کاری زینبی کنند و گرنه یزیدی‌اند.

از تمامی شما طلب مغفرت می‌کنم و از شما طلب مغفرت می‌خواهم. امام را دعا کنید. رزمندگان را کمک کنید. مهدی را صدا کنید.

انتهای خبر/ طالبی https://armanekerman.ir/vdcfy0dyxw6djxa.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین