تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
۰
plusresetminus
آئین کلنگ‌زنی کارخانه یک‌ میلیون تنی کنسانتره آهن با مساحت ۳۷/۶ هکتار با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در کوهبنان برگزار شد.
آئین کلنگ‌زنی کارخانه کنسانتره آهن در کوهبنان
به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»، آئین کلنگ‌زنی کارخانه یک‌ میلیون تنی کنسانتره آهن با مساحت ۳۷/۶ هکتار با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، فرمانداران کوهبنان و زرند، نمایندگان فعلی و قبلی شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه کوهبنان و زرند، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیر کل صنعت معدن و تجارت کرمان و مسئولان اجرایی استان و شهرستان برگزار شد.
 
 
مجید توکلی فرماندار کوهبنان در این مراسم گفت: طی دو سال گذشته اقدامات فراوانی برای احداث کارخانه کنسانتره انجام شد که در نهایت با حضور نجمی‌نیا سرمایه‌گذار بخش خصوصی این مهم رقم خورد.
 
وی افزود: بعد از انقلاب برنامه قله تحت عنوان احداث اولین کارخانه فعالیت خود را در شهرستان شروع خواهد کرد.
 
فرماندار کوهبنان افزود: جاده زرند به کوهبنان متعلق به شرکت زغالسنگ‌ است اما در دولت شهید رئیسی مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از سهم معادن به این مهم اختصاص داده شده است.
 
عبدالحسن همتی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با احداث این کارخانه ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد در حالی که مقدمات احداث کارخانه سرب و روی در کوهبنان هم فراهم شده که در راستای افزایش تولید و اشتغال شهرستان موثر است.
 
 
وی افزود: مردم دو شهرستان زرند و کوهبنان حق خود را از صنایع و معادن خواستارند که این مهم در ارتقای شهرستان‌های زرند و کوهبنان موثر است.
 
همتی بیان کرد: معادن برای مناطق خسارت‌هایی دارد که پرداخت حق و حقوق در تقویت زیر ساخت‌ها خصوصاً احداث جاده و دو بانده کردن مسیرهای ارتباطی موثر است.
 
منبع:فارس
 
انتهای پیام/کوهبنانی
https://armanekerman.ir/vdcfeydyew6djca.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما