تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰
۰
plusresetminus
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

تلاش دولت شهید رئیسی بر حل مشکلات کشور بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دولت شهید رئیسی همه تلاش برای حل مشکلات بود، به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر دولت استمرار پیدا می‌کرد بسیاری از مشکلات اقتصادی به احتمال زیاد حل می‌شد».
تلاش دولت شهید رئیسی بر حل مشکلات کشور بود
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شیخ‌بهایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است، گفت: هر نظامی که متکی به رای مردم باشد، حق است و هرچه حضور مردم در این عرصه پرشورتر باشد، قدرت و قوت آن نظام بیش‌تر جلوه‌گر می‌شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نقض تمامی قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم غاصب ابراز کرد: در دنیایی که هیچ‌کس به هیچ قانونی پایبند نیست و در دنیایی که قانون جنگل بر آن حاکم است، در این شریط باید قوی بود تا بتوانیم از هویت و موجودیت خودمان دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از نشانه‌های قوت یک ملت، حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان شاهد حضور میلیونی جمعیت بودیم و دنیا را به خضوع وا داشت، در مجامع بین‌المللی به احترام شهیدان خدمت سکوت کردند، از ۷۰ کشور برای ادای احترام به شهید رئیسی به ایران آمدند و برخی از کشورها در پی این حادثه عزای عمومی اعلام کردند، که این اقدامات نشان‌دهنده قدرت این ملت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی عنوان کرد: در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و در این شرایط حساس دشمن به‌دنبال بهانه‌ای برای انتقام گرفتن از نظام جمهوری اسلامی است؛ چراکه همه شکست‌های خود را در منطقه زیر سر این نظام می‌بیند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان، ریشه ایستادگی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را در جمهوری اسلامی می‌بیند و بسیار تمایل دارد تا جنگ مستقیم را با جمهوری اسلامی شروع کند، اما مسئله‌ای که مانع این امر شده، قدرت‌نمایی مردم است، بنابراین اهمیت حضور حداکثری در انتخابات دوچندان می‌شود.

وی عنوان کرد: اگر هر کسی که در مرحله اول انتخابات شرکت کرده‌اند، هر کدام تنها یک نفر را با خودشان پای صندوق بیاورند، آرا دو برابر خواهد شد و این مهم، درصد بالایی از مشارکت را به‌دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌بهایی بیان کرد: حضور میلیونی مردم نشان داد که مردم از عملکرد شهید رئیسی راضی هستند، آنان به‌دنبال این مهم هستند که همان راه و مشی استمرار پیدا کند و بنابراین در این انتخابات در مقابل دو جریان هستیم؛ جریانی که طرفدارانش اعلام می‌کنند که جریان ادامه راه شهید رئیسی است و جریان دیگری که سه سال فعالیت شهید جمهور را دوران ضعف و ناتوانی و مضیبت‌ها برای مردم می‌دانند و می‌خواهند به هشت سال قبل از آن برگردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این تقابل نه تنها قابل بین دو نامزد ریاست جمهوری است بلکه تقابل بین دو طرز تفکر و دو عملکرد است که سابقه دارد که در این شرایط مردم باید انتخاب کنند و نشان دهند که کدام یک را می‌پسندند؟

وی خاطرنشان کرد: در دولت شهید رئیسی همه تلاش برای حل مشکلات بود، به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند «اگر دولت استمرار پیدا می‌کرد بسیاری از مشکلات اقتصادی به احتمال زیاد حل می‌شد».


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdciyrazyt1a5u2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین