تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۱
۰
plusresetminus
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان:

انتخاب طیف لیبرالیسم تکرار ناکارآمدی گذشته است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه مردم ۱۶ سال ریاست جمهوری طیف اصلاح‌طلب لیبرالیسم دیدند، گفت: مردم نباید مشکلات آن دوران را از یاد ببرند و دوباره سبب روی کار آمدن چنین افرادی شوند.
انتخاب طیف لیبرالیسم تکرار ناکارآمدی گذشته است
احمدعلی مقدم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ در رابطه با اهمیت دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به دوره‌های گذشته گفت: آنچه که همیشه درباره انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است ابتدا مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های آرا است اما بعد از مشارکت، انتخاب اصلح در این دور دوم بسیار مهم است چراکه سرنوشت چهار ساله کشور با این انتخاب با ارزش تعیین می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در صورت انتخاب غیراصلح چه خطراتی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را تهدید خواهد کرد، افزود: ملت همیشه بیدار و با بصیرت ایران اسلامی باید با نهایت دقت و انتخاب به کاندید اصلح رای دهند تا انقلاب اسلامی از خطر تضعیف و نابودی مبانی ناب امام راحل حفظ شود؛ لذا دور دوم انتخابات از اهمیت به‌سزایی برخوردار است چراکه کاهلی و عدم هوشیاری مردم سبب خروج از ریل انقلاب و روی کار آمدن رئیس جمهوری غرب‌گرا و سرسپره و تضعیف ولایت و انقلاب می‌شود.

این فعال سیاسی عنوان کرد: مردم ۱۶ سال ریاست جمهوری طیف اصلاح‌طلب لیبرالیسم دیدند و از آن خیری ندیدند و هر چه که دیدند و تجربه کردند فقط صف‌های طولانی مواد غذایی، کمبود و گرانی مایحتاج معیشتی، کوچک شدن سفره ارتزاق جامعه، تورم، کاهش ارزش پول ملی، سیاست ذلیلانه و ملتمسانه با غرب، از بین رفتن اقتدار و عزت ملی، تحریم کالاهای اساسی و نخبگان کشور، گره زدن و حل همه مسائل مهم کشور به تصویب برجام و رابطه و مذاکره خفت‌بار با شیطان بزرگ، بیکاری، گرانی مسکن و عدم توجه‌به بیکاری، ازدواج و فرزندآوری و... بوده است؛ لذا مردم در این سال‌ها نقره داغ شدند و نباید این مشکلات را از یاد ببرند و دوباره سبب روی کار آمدن چنین افرادی شوند.

مقدم ابراز کرد: ملت همیشه در صحنه و بیدار  کشورمان باید با ادای دین خود به شهدای خدمت و در نظر گرفتن معیارهای شخص اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری همچون جهادی، با کفایت، کارآمد و خستگی‌ناپذیر، مردمی، دشمن‌شناس، انقلابی عمل‌گرا، دارای تخصص و سابقه کاری مطلوب، مخلص، عادل،  استکبارستیز و دارای جهت‌گیری واضح و علنی با دشمنان نظام و... بهترین نامزد را انتخاب کنند تا هم مطالبات معظم‌له را برآوده شود و هم به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی و شهید عبداللهیان تمام تلاش و همت خود را کردند تا ذره‌ای از عزت نظام و انقلاب ما لکه‌دار نشود و شاهد بودیم که به‌واسطه دیپلماسی همسایه‌مداری و رابطه با کشورهای مهم منطقه و جهان، کشورمان اقتدار بی‌سابقه‌ای پیدا کرده لذا همه ما مدیون خون شهدای خدمت هستیم و باید با انتخاب نامزد اصلح راه این شهدا را ادامه‌دار کنیم.

وی با الگو خواندن شهید رئیسی به‌عنوان انتخاب اصلح، تاکید کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خزانه خالی کشور را با تدبیر و همت جهادی پر کرد و بدهی‌های دولت بی‌تدبیر قبل را جبران کرد و با حضور در بین مردم فقیر و روستاها مشکلات جامعه را از نزدیک لمس و به‌طور زیربنایی حل کرد بنابراین در شرایط فعلی کشورمان نیاز به رئیس جمهوری این چنینی خادم و مخلص دارد.

مقدم تصریح کرد: نماینده فعلی جریان اصلاحات، همان روحانی بی‌تدبیر، ظریف، جهانگیری، آخوندی و زنگنه و... است که تنها عملکردشان، انتظار هشت ساله از قرار داد نافرجام برجام و دائم مذاکره با دشمنان اسلام و انقلاب بود؛ لذا مردم باید با مقایسه دولت اصلاحات و دولت خدمت شهید رئیسی، گزینه اصلح را انتخاب کنند و کشور را از رکود و پسرفت نجات دهند.

وی با تشکر از مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه کشورمان گفت: ملت فهیم باید با انتخاب دولت خدمت‌گزار و مردمی به تشکیل دولت سوم روحانی نه بگویند چراکه این طیف مرتباً از رابطه ذلیلانه با غرب سخن می‌گویند و این تفکر آفتی برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشور است و باید مردم بسیار هوشیار باشند و با روشنگری بی‌کفایتی‌های این طیف و با جهاد تبیین سبب روی کار آمدن دولت انقلابی و ولایی شوند تا دشمن شاد نشویم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اظهار کرد: انتخاب طیف اصلاحات در حقیقت ادامه دولت منفعل و بی‌کفایت روحانی و گرانی بنزین و در نتیجه اغتشاش و نارضایتی ملت، ریزش بورس و سرمایه‌های مردم، ده برابر شدن دلار، بیکاری کارخانه‌های بزرگ و بیکاری هزاران کارگر، واردات بی‌رویه، سقوط ارزش پاسپورت ایرانی و... است بنابراین راه نجات کشور از این تفکر لیبرالی، انتخاب اصلح و رئیس جمهور انقلابی و خادم است و بس.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح و درست باعث می شود کشور به عقب برنگردد و اقتدار کشورمان تضعیف نشود؛ لذا هوشیاری و بصیرت در این مرحله از انتخابات تضمین‌کننده آینده کشور و اقتدار ملی و جهانی نظام جمهوری اسلامی است.

سالاری

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdci3razwt1a5u2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین