تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

لزوم تکمیل مسیر جدید زرند و کوهبنان

عبدالحسین همتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوعات زیرساختی دو شهرستان زرند و کوهبنان با وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد.
لزوم تکمیل مسیر جدید زرند و کوهبنان
به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی؛ صبح امروز عبدالحسین همتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به همراه مجید توکلی فرماندار محترم کوهبنان با وزیر محترم راه و شهرسازی، معاون امور مجلس وزارت راه و معاون ساخت راه دیدار کردند.

در این دیدار که چند ساعت به طول انجامید، پیرامون تعیین و تکلیف پروژه ملی ساخت جاده زرند به کوهبنان بحث و تبادل نظر شد و در همین راستا نامه‌های مورد نظر و درخواست تقدیم وزیر شد که با تعیین و تکلیف باعث احداث سریع‌تر این جاده می‌شود، موافقت شد.

همتی با اشاره به اینکه باید مسیر دو شهرستان زرند و کوهبنان کوتاه‌تر شود، گفت: امیدواریم با رایزنی‌های که صورت گرفته جاده جدید در آینده نه چندان دور تکمیل شود؛ چراکه با احداث مسیر جدید زرند و کوهبنان فاصله بین این دو شهرستان تا بیش از ۲۰ کیلومتر کوتاه‌تر و زمینه پیشرفت و شکوفاهی این شهرستان هموار خواهد شد.

انتهای خبر/م
  https://armanekerman.ir/vdcjh8evmuqexyz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین