تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹
۰
plusresetminus
سهردار کوهبنان گفت در راستای تمهیدات شب چهارشنبه سوری آتش نشانان در آماده باش کامل هستند‌.
آماده باش آتش نشانی کوهبنان برای چهارشنبه سوری
به گزارش" راه آرمان "احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: شهروندان گرامی در مراسم چهارشنبه سوری مراقب ایمنی خود و دیگران باشند تا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود

احمد محمدی بیان کرد: چهارشنبه سوری جزء آداب و رسوم ایرانیان است که متاسفانه دستخوش تغییرات زیادی شده و با ورود وسایلی که جایگاهی در اصالت این جشن ندارد، حال و هوای جشن، شادی و نشاط آفرینی خود را از دست داده است و متاسفانه همه ساله در این شب شاهد مصدومیت‌ها و حتی تلفات جانی در سطح کشور هستیم.

وی ادامه داد: در راستای تمهیدات شب چهارشنبه سوری ،تمامی پرسنل شهرداری به خصوص آتش نشانان در آماده باش کامل هستند و جهت تسریع در خدمت رسانی در برخی از خیابان های اصلی شهر مستقر خواهند بود.


شهردار کوهبنان گفت: در راستای استقبال از بهار تنظیف و پاکسازی شهر انجام شده و جهت جلوگیری از حوادث ،مواد اشتعال زا نظیر لاستیک های فرسوده ، شاخ و برگ خشک درختان و نخاله های ساختمانی جمع آوری گردیده است.


وی در خاتمه گفت: خوشبختاته طبق آمار سال های گذشته ،حوادث چهارشنبه سوری در کوهبنان بسیارپایین هست و امیدواریم مردم فهیم کوهبنان در این شب مراقب ایمنی خود و دیگران باشند تا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود و شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام /کوهبنان

  https://armanekerman.ir/vdcaemn6049num1.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما