تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۱
۰
plusresetminus
عضو کمیته داوران کنفدراسیون جهانی هنرهای رزمی:

اغتشاشات برنامه دشمن برای تضعیف نظام بود

مرتضی معصوم پور گفت: همه این برنامه اغتشاشات از قبل پیش‌بینی شده و برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است.
اغتشاشات برنامه دشمن برای تضعیف نظام بود
مرتضی معصوم پور داور و مربی درجه یک فدراسیون ووشو در کفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با اغتشاشات اخیر در کشور گفت: همه این برنامه اغتشاشات از قبل پیش‌بینی شده و برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

عضو کمیته داوران کنفدراسیون جهانی هنرهای رزمی  افزود: در این روزها مهم است که ورزشکاران و افراد تأثیرگذار و مردم درگیر جو این برنامه های دروغین نشوند و عاقلانه تر تصمیم گیری کنند و صحبتی نکنند که قابل جبران نباشد.

داور و مربی درجه یک فدراسیون ووشو  تصریح کرد: خیلی از افرادی که در این روزها در خیابان ها شعار می‌دهند خودشان هم دقیق دلیل کار خودشان را نمی دانند و تحت تاثیر دیگران در این تجمعات حضور پیدا می کنند و با یک توییت و یک پست بر علیه نظام در خیابان ها شعار می‌دهند.

این قهرمان مسابقات دانشجویان ایران توضیح داد: کاملا مشهود است که این اقدامات توسط معاندین نظام اجرا می شود، این حرکات بیشتر از آن که عاقلانه باشد جو گیرانه و تحت تاثیر شبکه های معاند و سایر افراد و دشمنان نظام است.

وی خاطرنشان کرد: توقعی که از ورزشکاران و هنرمندان و افراد تاثیرگذار  که به نوعی الگوی نسل جوانان هستند، می رود، این است که اقدامات منطقی داشته و باعث تشدید جو نادرست جامعه نشوند؛ متاسفانه چهره های  ورزشی هم گاهی راه غلط را به جوانانی که ناآگاه هستند نشان می‌دهند.

معصوم پور در پایان افزود: باید تمام تلاش خود را  به عنوان الگوها در جامعه برای شفاف سازی درست مسائل در کشور داشته باشیم و کماکان مثل قبل در سایه مقام معظم رهبری راهمان را ادامه دهیم و مردم در سایه این انقلاب اسلامی زندگی سالم و خوبی را داشته باشند.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcgnz9qzak9wz4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین