تاریخ انتشار :شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد:

۱۰۱ نفر حادثه‌دیده در جاده‌های کرمان از ابتدای تعطیلات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه، ۱۰۱ نفر در جاده‌های استان دچار حادثه شدند.
۱۰۱ نفر حادثه‌دیده در جاده‌های کرمان از ابتدای تعطیلات
رضا فلاح در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» با اشاره به این‌که جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات همراه مردم است، بیان کرد:  پایگاه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در طول مسیر جاده‌های استان کرمان از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز به‌کار کرده‌اند و تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر این‌که ۴۱ پایگاه ثابت و موقت با حضور ۶۴۰ نفر امدادگر در طول جاده‌ها، حوادث را پوشش می‌دهند، توضیح داد: مراکز و پایگاه‌های هلال احمر از اسفندماه تا سوم فروردین ۱۴۰۳ حوادث را پشتیبانی کرده‌اند.

فلاح ادامه داد: یک مورد حادثه آتش‌سوزی و انفجار، ۹ مورد حادثه تصادف، انحراف از جاده، سقوط در دره، مفقودی و کوهستان هر یک از این حوادث یک مورد و ۱۱ مورد واژگونی تاکنون در جاده‌های استان کرمان رخ داده که توسط اعضای جمعیت هلال احمر برای امداد و نجات پوشش داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کل افراد حادثه‌دیده از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه را ۱۰۱ نفر اعلام کرد و گفت: از میان افرادی که تاکنون دچار حادثه شده‌اند، ۷۲ نفر مصدم شده‌اند و هشت نفر برای ادامه درمان توسط اعضای جمعیت هلال احمر انتقال یافته‌اند؛ ۹ به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند، ۱۲نفر مصدمان رهاسازی شدند و متاسفانه  ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با آرزوی مسافرتی بدون از حادثه برای همه مردم ایران، تاکید کرد: استراحت در بین راه توسط رانندگان و رفع خستگی می‌تواند در کاهش بروز حوادث جاده‌ای مؤثر باشد از این‌رو پست‌هایی در طول جاده توسط جمعیت هلال احمر قرار دارد و سعی‌شده تا راننده‌ها را پیاده و خانواده‌ها چند دقیقه‌ای استراحت کنند.

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcaoon6u49neo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما