تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶
۰
plusresetminus
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در سپاه خبر داد:

اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند رابری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر در سپاه گفت: به همت بسیج سازندگی شهرستان رابر با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به نوعروسان ۶ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد ریال اهدا شد.
اهدای ۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند رابری
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ علیرضا خواجه حسنی در تشریح این خبر گفت: با تأسی از توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی‌بر فراهم‌آوردن شرایط ازدواج آسان جوانان و اهمیت کالای ایرانی در سالی که با نام جهش تولید با مشارکت مردمی نام‌گذاری شده، تعداد ۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان رابر اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر در سپاه افزود: ارزش ریالی مجموع هر سری جهیزیه اهدا شده ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز اغلب از نوع تولیدات داخلی است که به‌همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ناحیه بسیج شهرستان رابر و خیران تهیه شده است.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت برگزار می‌شود که یکی از این طرح‌ها اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در قالب طرح «خانه دوست کجاست» است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر درسپاه خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با روحیه بسیجی و ایثارگری برای خدمت‌به مردم و نیازمندان همواره در صحنه حضور دارند و تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهند.

شایان ذکر است، مراسم اهدای جهیزیه ظهر امروز، با حضور فرماندهی و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر، فرماندار رابر، مسئول بسیج سازندگی شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

منبع: صبح رابر

انتهای خبر/

  https://armanekerman.ir/vdcen78zxjh8eei.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما