تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۹
۰
plusresetminus
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: ایستادگی دانشجویان آمریکایی در برابر مطالبه به‌حق آزادی غزه و پایان نسل‌کشی، چهره واقعی اتم استکبار را به جهان نشان داد.
دانشجویان هاروارد و کلمبیا نقاب استکبار را شکستند
سید هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» درخصوص حوادث اخیر در حمایت از مردم غزه که توسط دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و ... در آمریکا در حال رخ دادن است، عنوان کرد: آنچه که امروز در تحولات بین‌الملل شاهد هستیم، دفاع تمام آزادی‌خواهان عالم از مردم مظلوم غره و نسبت‌به محکوم کردن کشتار کودکان و زنان بی‌گناهی است که توسط رژیم منحوس صهیونیستی، در نوار غزه در حال اتفاق است، یکی از کنش‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، فریاد بلند دانشجویان آزادی‌خواه عالم در دانشگاه است.

وی ادامه داد: حرکت و جریان دانشجویی دنیا در برخی از کشورهایی که حتی در غرب کشورهای اروپایی هستند، امروز در صحن دانشگاه فریاد دفاع از مظلومیت مردم غزه را سر می‌دهند و خواستار پایان دادن به نسل‌کشی در نوار باریکه غزه هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در سپاه ثارالله افزود: دانشجویان خواستار پایان دادن به جنگی هستند که امروز متاسفانه رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم غزه تحمیل کرده و تعداد زیادی از کودکان و زنان بی‌گناه را مظلومانه به شهادت رسانده است.

وی اذعان کرد: در این جریانات دانشجویی اما آنچه که مهم‌تر از همه این مطالبات است و باید به آن پرداخته شود رفتاری است که امروز این مدعیان دموکراسی، آزادی بیان از خود نشان می‌دهند زیرا این‌ها دانشجویانی را که برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین، قیام کرده‌اند را  در درون دانشگاه که محل این کنش عدالت‌خواهانه است، توسط نیروهای نظامی کشور مستکبر آمریکا مورد ظلم جدی قرار می‌دهند.

طباطبایی با بیان این مطلب که کشورهای آمریکا و غرب همواره ادعای توجه به اصل آزادی‌بیان را با خود یدک می‌کشیدند، عنوان کرد: اما امروز نحوه برخورد پلیس آمریکا در رفتارهایشان با دانشجویان خودشان در کشور در دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا فاجعه‌بار است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اذعان کرد: مدعیان آزادی‌بیان امروز دانشجویان را برای خواسته‌ای منطقی  دستگیر می‌کنند، می‌کشند و از بین می‌برند و این همان تمدنی است که سیاسیون آمریکایی سال‌ها مدعی‌اش بودند و همان آزادی‌بیانی که ادعا کرده که دارند و به جهان آن را مرتب نشان داده و فریاد می‌زدند.

وی اذعان کرد: اتفاقات که امروز در دانشگاه هاروارد و کلمبیا درحال رخ دادن است، چهره افراد و منش استکباری که خودش را پشت نقاب دموکراسی و احترام به نخبگان و قشر علم‌آموز  پنهان می‌کرد را در برخورد با دانشجویان متحصن در دانشگاه به وضوح نشان داد.

طباطبایی افزود: امروز رفتار وحشی‌گرانه نیروهای آمریکایی در دانشگاه‌های این کشور با دانشجویان که آزادی‌خواه هستند و در واقع فریاد دفاع از مظلوم را سر می‌دهند، را می‌بینیم و این نقابی که این‌ها به چهره زده بودند و ادعای متمدن بودن را  مرتب به جهان مخابره می‌کردند، طبل رسوایی آن‌ها توسط دانشجویان در صحن دانشگاه‌ها نواخته شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اضافه کرد: برخورد دوگانه نظام سلطه در برخورد با دانشجویان آزادی‌خواه خودش در دانشگاه‌ها نه‌تنها آنان را رسوا کرد، بلکه جهان را با خوی وحشی و غیرمتمدن این سیاستمداران آمریکایی بیشتر آشنا کرد.

وی ادامه داد: امروز دانشجویان بسیجی و بسیج دانشجویی استان کرمان نیز هم‌صدا با تمام دانشجویان آزادی‌خواه عالم که در دفاع از مظلوم به‌خصوص مردم غزه که امروز ایستادگی می‌کنند و با همه آنها احساس همدردی می‌کند، به میدان خواهند آمد.

طباطبایی اعلام کرد: دانشجویان ایران در کنار دانشجویان سراسر دنیا به‌خصوص دانشگاه هاروارد و کلمبیا که حرکتی جهانی را در دفاع از مردم مظلوم غزه آغاز کرده‌اند می‌ایستد و قطعا این رفتارهایی که ما شاهد آن هستیم و این گفتمانی که در سرتاسر عالم علیه رژیم منحوس صهیونیست اتفاق افتاده، سببی می‌شود به فضل الهی که به زودی ریشه این رژیم منحوس و غده سرطانی از کره زمین برکنده و محو خواهد شد.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgyz9qyak9t34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما