تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
۰
plusresetminus
پیام استاندار کرمان به‌مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی؛

بسیج سازندگی از جنس مردم است

استاندار کرمان گفت: امروزه با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور به نمایش گذاشته است.
بسیج سازندگی از جنس مردم است
به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار به‌مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

متن پیام محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 بسیج سازندگی از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است که از ابتدای تشکیل خود به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود. 

بسیج سازندگی از جنس مردم است و امروزه با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور را به نمایش گذاشته است. بسیج سازندگی در استان کرمان با حضوری متعهدانه و هوشمندانه و با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان خود در مسیر آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی و استان کرمان، خدمت‌رسانی به مردم، انجام پروژه‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مؤمنانه، سازندگی و محرومیت‌زدایی خالصانه تلاش می کند و منشأ خیر و برکت و خدمات ارزنده برای مردم قدرشناس و نجیب این دیار بوده است. 

خدمت بی‌منت و مجاهدت بی ادعا جهادگران عرصه سازندگی کشور را ارج نهاده و فرا رسیدن سالروز تاسیس بسیج سازندگی را به همه جهادگران مخلص و همیشه در صحنه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند بزرگ بهروزی و دوام توفیق همه جهادگران عزیز را در مردم یاری، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسالت دارم. 

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchzvnzm23nkwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما