تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳
۰
plusresetminus
همزمان با سالگرد یک دیدار تاریخی با رهبر انقلاب صورت گرفت؛

تجدید بیعت کارکنان مس سرچشمه با آرمان‌های انقلاب

کارکنان مجتمع مس سرچشمه، همزمان با سالگرد دیدار تاریخی با رهبر معظم انقلاب، با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.
تجدید بیعت کارکنان مس سرچشمه با آرمان‌های انقلاب
به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، کارکنان مجتمع مس سرچشمه، همزمان با سالگرد دیدار تاریخی با رهبر معظم انقلاب، با آرمان‌های انقلاب، تجدید بیعت کردند.

اردیبهشت‌ماه سالِ ۱۳۸۴ بود. روزنامه‌ها تیتر زده بودند: «سفر رهبر انقلاب به استان کرمان»؛ و روز هجدهم آن ماهِ بهاری بود که کارکنان صنعتِ بزرگ مس در سالنِ شهر مس سرچشمه نشستند تا از نگاهِ رهبرِ انقلاب‌شان به صنعت و معدن بشنوند؛ نگاهی که مثل همیشه، روشنگر بود و مبتنی بر آموزه‌های امیدبخشِ دینی.

این جملات، فرازی از سخنان ایشان در آن روز تاریخی، خطاب به مس‌کاران ایران بود: «کار شما، استخراج این معدن و فرآورى محصولى که نقش مهم و روزافزونى در زندگى پیدا کرده است؛ یعنی مس، یکى از مصادیق مهم عمل به دستور قرآن است.»

اکنون، در سالگرد آن دیدار خاطره‌ساز، ما کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، ضمن بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیمان خود را تازه می‌کنیم برای حرکت در مسیر قرآن و کار جهادی برای آبادانی ایران.

همه ما، امیدوار به رحمت خدا، با پشتکار و عزم استوار، عهد می‌بندیم که از هیچ کوششی برای اعتلای ایران عزیزمان دریغ نورزیم و در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، نقش‌آفرینانی راستین برای تحقق این شعار باشیم، ان‌شاءالله.

انتهای خبر/س https://armanekerman.ir/vdcauwn6049nyo1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما