تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
۰
plusresetminus
معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:

رژیم صهیونیستی در رفح موفق نخواهد شد

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در اظهاراتی تاکید کرد که هیچ چشم‌اندازی برای موفقیت رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب غزه وجود ندارد.
رژیم صهیونیستی در رفح موفق نخواهد شد
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ محمد الهندی گفت: رژیم اشغالگر همه تلاش‌های خود را به کار بست و کابینه اشغالگر راهی جز شکست ندارد.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: غرور (رژیم) صهیونیستی در میدان مدفون شد و در سیاست هم مدفون خواهد شد. مقاومت در طرح پیشنهادی آتش بس از خود انعطاف نشان داد و پذیرفت که ارتش اشغالگر در دو مرحله از غزه عقب‌نشینی کند.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به‌رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی این شهر را اشغال کرده است. این عملیات تنها ساعاتی پس‌از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش‌بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تأمین نمی‌کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که طرح پیشنهادی حماس با خواسته‌های این رژیم فاصله دارد، مدعی شد: اجازه نمی‌دهیم حماس توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کند. رژیم صهیونستی اجازه نخواهد داد که حماس در نوار غزه حکومت کند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcc1xqs42bq0o8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما