تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۶
۰
plusresetminus
بعد‌از پایان عملیات موفق وعده صادق رسانه‌های مقابل سعی در ضعیف نشان‌دادن و به شکست کشاندن آن در اذهان عمومی دارند.
عملیات وعده صادق تبیین رسانه‌ای پیروزی
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «راه آرمان»؛ پس‌از عملیات موفق وعده صادق رسانه‌های مقابل دو جهت را پیش‌گرفته‌اند:
 
۱_ ضعیف نشان‌دادن عملیات و بی‌نتیجه بودن آن
 
۲_ پرداختن به هزینه‌های این عملیات از حیث اقتصادی و سیاسی و در نتیجه به شکست‌کشاندن آن در اذهان عمومی مردم
 
بنابراین لازم است پاسخ دقیقی به این دو شبهه داده شود. این عملیات هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد، ده‌ها نتایج روشن و مبهم دارد که برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.
 
نمایش اقتدار:

قطعاً این عملیات، اقتدار جمهوری اسلامی را بالا برد و قد و قواره دشمنانش را کوچک کرد. رژیم کودک‌کش صهیونیستی تا دیروز در نقاط مختلف منطقه علیه جمهوری اسلامی اقداماتی را انجام می‌داد ولی هیچ‌گاه تصور این‌چنین پاسخی در مخیله‌اش نمی‌گنجید و این اتفاق اقتدار نظامی جمهوری اسلامی را نشان داد.

اقتدار سیاسی هم در این چند روز گذشته رقم خورد؛ واماندگی آمریکایی‌ها در جلوگیری از این عملیات و همچنین تماس‌های کشورهای دیگر با وزیر امورخارجه ایران، نشان از اقتدار سیاسی ایران دارد.
 
شکست اساسی هیمنه صهیونیسم:

این‌بار با قدرتی بیشتر از عملیات طوفان‌الاقصی، شکست بزرگی به صهیونیست‌ها چشانده شد؛ این در حالی‌ است که در برابر آن عملیات عظیم حماس، آمریکایی‌ها، با قدرت پشت رژیم ایستادند و جنایات زیادی توسط رژیم صهیونیست شکل گرفت؛ ولی در این شکست مفتضحانه، سعی آمریکایی‌ها بر این بود که خیلی دخیل این میدان نشوند تا یادآور شکست‌شان در معرکه افغانستان و عراق در برابر نیروهای جبهه مقاومت نشود؛ پس قطعاً هیمنه دو ابرقدرت امریکا و اسرائیل در این نبرد، تزلزلی اساسی یافت.
 
بازی دوسربُرد:

ایران، با تدبیر رهبر معظم انقلاب‌ اسلامی بازی میدان منطقه را بر هم زد و توپ را در زمین رژیم غاصب صهیونیستی انداخت و این در حالی‌ است که هر اقدامی چه در قالب ضربه چه در قالب سکوت برای این رژیم شکننده خواهد بود و او را به سمت زوال نزدیک‌تر خواهد کرد.
 
تداوم تبیین این عملیات باعث بیداری وجدان‌های آگاه در سراسر جهان شده و می‌شود،حرکت امروز اساتید و دانشجویان در دانشگاه های اروپا و آمریکا در اعتراض به ادامه جنگ و ظلم در غزه نمونه‌ای از موفقیت در بعد رسانه‌ای و عملیات تبیینی است که لازم است تداوم داشته باشد.
 
نویسنده: ایوب کمالی
منبع: دقیانوس
انتهای خبر / فلاح 
https://armanekerman.ir/vdcf1xdyew6djea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما