تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵
۰
plusresetminus
نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس خبر داد:

دعوت از وزرا برای بازدید میدانی مشکلات جازموریان

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: به‌منظور بررسی مشکلات شهرستان جازموریان برخی از وزرا را جهت بازدید میدانی دعوت کرده‌ایم.
دعوت از وزرا برای بازدید میدانی مشکلات جازموریان
منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ گفت: پس‌از شهرستان شدن جازموریان، اکثر ادارات در این شهرستان مستقر شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اداره منابع طبیعی، هلال‌ احمر، جهاد کشاورزی، برق و غیره اشاره کرد.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ادارات در شهرستان جازموریان مستقر نشده بودند، رفت‌وآمد مردم به رودبار باید انجام می‌شد؛ بنابراین با استقرار ادارات در شهرستان، کار بزرگی انجام شده است و می‌توان گفت استقرار ادارات، ۵۰ درصد کار را در جازموریان پیش برده است.

وی با بیان اینکه در زمینه احداث و اصلاح راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی قول‌هایی داده شده است، بنابراین مردم باید صبر داشته باشند، اظهار کرد: کارها و اقدامات بسیاری با شهرستان شدن جاموریان در زمینه راه، آب، مسکن و غیره انجام خواهد شد.

شکراللهی بیان کرد: به‌منظور بررسی مشکلات و مسائل شهرستان، برخی از وزرا را جهت بازدید میدانی دعوت کرده‌ایم تا بتوانیم برای رفع مشکلات و زیرساخت‌ها اعتبار لازم را تأمین کنیم.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چندین سال از موضوع شهرستان شدن جازموریان می‌گذشت اما کار انجام نشد تا آن‌که رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با حضور در روستا کروچان در طوفان شدید این مسئله مهم را مطرح کردند و اقدامات لازم جهت شهرستان شدن جازموریان انجام شد.


انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdcdoz0ffyt0o96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما