تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
۰
plusresetminus
با عضویت در سامانه «بازار کتاب» فراهم خواهد شد؛

حضور کرمانی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از فراهم شدن زمینه حضور کتابفروشان استان در بخش مجازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
حضور کرمانی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی گفت: با هماهنگی معاونت امور فرهنگی، حضور کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نظر گرفته شده است که نحوه حضور آن‌ها تنها از طریق عضویت در سامانه «بازار کتاب» است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: انتظار داریم کتاب‌فروشی‌هایی که عضو سامانه «بازار کتاب» نیستند؛ حداکثر تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام در این سامانه از طریق درگاه «بازار کتاب» به آدرس V.bazarketab.ir اقدام تا پس‌از تأیید عضویت و شروع فعالیت در این سامانه بتوانند در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه حضور یابند و به‌ علاقه‌مندان کتاب در استان خدمت‌رسانی کنند.

بر پایه این گزارش، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با ایام دهه کرامت با تمهید ویژه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) به‌صورت حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است، مهمان ویژه این دوره کشور هند است. ضمن اینکه پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود و گروه‌های فلسطینی و گروه‌های داخلی فعال در حوزه فلسطین با مردم در مورد مسائل فلسطین و مقاومت صحبت و از این ظرفیت تبیینی استفاده می‌کنند.

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdchivnzq23nk-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما