تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
۰
plusresetminus
عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب گفت: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.
انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ ابوالقاسم رئوفیان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

وی متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

رئوفیان متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل‌گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول‌آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

وی درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چراکه این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.
  https://armanekerman.ir/vdcbagb8wrhbazp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما